Univerzitní galerie a jejich potenciál pro mezinárodní spolupráci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Armutidisová, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2020-10-09T00:27:49Z |
|
dc.date.available |
2020-10-09T00:27:49Z |
|
dc.date.issued |
2016-08-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.isbn |
978-80-7454-942-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45931
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této dizertační práce je analýza prostředí a procesů univerzitních galerií a jejich výstavních prostor, primárně na území České republiky. Výzkum vychází především z rozhovorů a z výsledků dotazníků na vybraných uměleckých a designových univerzitách v České republice a ve střední Evropě. Záměrem projektu je prostřednictvím zpracovaných případových studií představit a rozvíjet fenomén univerzitních galerií v České republice. Výzkum se zabývá také porovnáváním a mapováním přínosů a limitů mezinárodních sítí, kterou mohou tyto galerie propojovat. Budeme sledovat podobnosti a preference v přístupu univerzitních galerií k práci s publikem na lokální i mezinárodní úrovni, budeme se snažit lépe pochopit a specifikovat, jak síťování a internacionalizace ovlivňují spolupráci mezi jednotlivými univerzitními galeriemi i mezi galeriemi a jejich návštěvníky. Představíme si prostředí univerzitních galerií v České republice, zasadíme jej do rozmanitějšího evropského kontextu a zjistíme možnosti spolupráce na lokální i mezinárodní úrovni. Sestavíme základní data a osvědčené postupy vybraných univerzit s cílem udržet a posílit mezinárodní spolupráci a podpořit vznik sítí v oblasti univerzit zaměřených na design a výtvarné umění. |
|
dc.format |
48 |
|
dc.format.extent |
166 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
univerzitní galerie
|
cs |
dc.subject |
univerzitní muzeum umění
|
cs |
dc.subject |
galerie
|
cs |
dc.subject |
výstavní síně
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní spolupráce
|
cs |
dc.subject |
internacionalizace
|
cs |
dc.subject |
práce s publikem
|
cs |
dc.subject |
kulturní management
|
cs |
dc.subject |
university gallery
|
en |
dc.subject |
university art museum
|
en |
dc.subject |
gallery
|
en |
dc.subject |
international cooperation
|
en |
dc.subject |
internacionalisation
|
en |
dc.subject |
public engagement
|
en |
dc.subject |
public development
|
en |
dc.subject |
culture management
|
en |
dc.title |
Univerzitní galerie a jejich potenciál pro mezinárodní spolupráci |
cs |
dc.title.alternative |
University galleries and their potential for an international cooperation |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.date.accepted |
2020-09-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of the dissertation thesis is to analyze the environment and processes of university galleries and exhibition spaces through series of interviews and questionnaires at the selected art and design universities in the Czech Republic and Central Europe. The focus of the research project is to present and develop the phenomenon of university galleries in the Czech Republic through processed case studies. The research also compares and maps the benefits and limitations of international networks, the similarities and preferences in university galleries' approach within the field of public engagement and development, in order to better understand and specify how networking and internationalization affect collaboration among university galleries, but also between university galleries and their audience. The aim of the thesis is primarily to present theenvironment of university galleries in the Czech Republic, to place it in a broader European context and to find out the possibilities of cooperation at the local and international level. The purpose of the mapping is to compile basic data and disseminate the best practices of selected universities in the field of design and art in order to maintain and strenghten international cooperation and networking in the field of design, artistic practices and perception. |
|
dc.description.department |
Ateliér Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
56886
|
|
dc.date.submitted |
2020-07-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account