Školní a rodinné prostředí jako zátěž, sebehodnocení dospívajících
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Olejníček, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Mládková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-11-25T11:44:36Z |
|
dc.date.available |
2021-03-25T00:00:15Z |
|
dc.date.issued |
2009-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45869
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je věnována problematice rodinné a školní zátěže. Popisuje konkrétní případy dětí školního věku. Rozebírá jejich sebehodnocení a výtvarný projev. Cílem je zjištění vlivu rodinné a školní zátěže na sebehodnocení dospívajících dětí na konci základní školní docházky a porovnání tohoto sebehodnocení s požadavky současné společnosti. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.03.2021 |
|
dc.subject |
Dětství
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
puberta
|
cs |
dc.subject |
dospívající
|
cs |
dc.subject |
zátěž
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
childhood
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
puberty
|
en |
dc.subject |
teenager
|
en |
dc.subject |
burden
|
en |
dc.subject |
self-appraisal
|
en |
dc.title |
Školní a rodinné prostředí jako zátěž, sebehodnocení dospívajících |
|
dc.title.alternative |
School and Family Background as a Burden, Tenager´s Self-appraisal |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Jiřina |
|
dc.date.accepted |
2011-05-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This text is about the problem of the family and school as a burden. It describes concrete cases of children at the shool age. It analyse their self-appraisal and their creative expression. The main point of this work is to discover how the family and school burden influence the self-appraisal of tenagers in the end of the primary school and it compares their self-appraisal with the demandes of current society. |
|
dc.description.department |
Katedra psychologie |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18162
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2011-03-25 |
|
local.subject |
děti
|
cs |
local.subject |
psychologie osobnosti
|
cs |
local.subject |
zvládání stresu
|
cs |
local.subject |
psychická zátěž
|
cs |
local.subject |
children
|
en |
local.subject |
psychology of personality
|
en |
local.subject |
stress management
|
en |
local.subject |
mental strain
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account