dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Miklíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-10-01T07:11:45Z |
|
dc.date.available |
2019-10-01T07:11:45Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45835
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bylo zaměřit se na pracovní spokojenost středoškolských učitelů v rámci Zlínského kraje a také zjistit souvislost pracovní spokojenosti s pohlavím, délkou praxe a druhem školy, na které pedagog působí. Teoretická část zahrnuje poznatky z oblasti pracovní spokojenosti, spojitost pracovní motivace s pracovní spokojeností a také poznatky z oblasti učitelské profese. V návaznosti na teoretickou část obsahuje bakalářská práce i část praktickou, ve které jsou uvedeny, mj. i výsledky kvantitativního výzkumu. Nástrojem sběru dat byl standardizovaný dotazník dle Paul E. Spectora s názvem Job Satisfaction Survey (JSS). |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
dc.subject |
práce
|
cs |
dc.subject |
pracovní motivace
|
cs |
dc.subject |
učitelská profese
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník JSS
|
cs |
dc.subject |
job satisfaction
|
en |
dc.subject |
work
|
en |
dc.subject |
work motivation
|
en |
dc.subject |
teaching profession
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
JSS questionnaire
|
en |
dc.title |
Evaluace pracovní spokojenosti středoškolských učitelů |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of job satisfaction among secondary school teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2019-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis was to focus on the job satisfaction of secondary school teachers within the Zlín Region and also to find out the connection of job satisfaction with the gender, the length of practice and the type of school the teacher operates on. The theoretical part includes knowledge of work satisfaction, work motivation and its connection with work satisfaction and also knowledge from the teaching profession. In connection with the theoretical part, the bachelor thesis contains also the practical part, in which are included, among others, the results of quantitative research. The data collection tool was a standardized Paul E. Spector questionnaire called Job Satisfaction Survey (JSS). |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
53650
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-08-01 |
|
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
spokojenost v práci
|
cs |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |
local.subject |
job satisfaction
|
en |