Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Dúbková, Aneta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45821
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je rozšíření klientely ve společnosti CTR Albertov a.s., která nabízí apartmány k dlouhodobému nebo krátkodobému pronájmu, a to s využitím marketingových efektů word of mouth a electronic word of mouth. Tato forma marketingu je zaměřená na vyvolání efektu ústního nebo online šíření reklamy mezi samotnými zákazníky. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza, která je základem pro vytvoření vhodného projektu. V projektové části jsou navrhnuta opatření, která pro zákazníky vytváří neopakovatelné zážitky.Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 72 s. (93 788 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject WOM cs
dc.subject eWOM cs
dc.subject marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject korporátní klientela cs
dc.subject osobní doporučení cs
dc.subject WOM en
dc.subject eWOM en
dc.subject marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject corporate clientele en
dc.subject personal recommendations en
dc.title Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
dc.title.alternative The Project of Client Expansions Based on Getting Experiences Using the Effects of WOM and eWOM at the Company CTR Albertov a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The main aim of this thesis is to extend the clientele in a company CTR Albertov a.s., that offers apartments for long-term and short-term rent and the use of word of mouth and electronic word of mouth marketing techniques. This form of marketing is aimed at including the effect of oral or online advertising on and among customers themselves. The practical part of the thesis is carried out with a situational analysis, which is the basis for the creation of a suitable project. In the project area are proposed measures that create unique experiences for customers.The project is submitted to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49151
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
dúbková_2019_dp.pdf 4.176Mb PDF View/Open None
dúbková_2019_op.docx 24.88Kb Unknown View/Open None
dúbková_2019_vp.docx 24.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account