Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Dúbková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45821
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je rozšíření klientely ve společnosti CTR Albertov a.s., která nabízí apartmány k dlouhodobému nebo krátkodobému pronájmu, a to s využitím marketingových efektů word of mouth a electronic word of mouth. Tato forma marketingu je zaměřená na vyvolání efektu ústního nebo online šíření reklamy mezi samotnými zákazníky. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza, která je základem pro vytvoření vhodného projektu. V projektové části jsou navrhnuta opatření, která pro zákazníky vytváří neopakovatelné zážitky.Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
72 s. (93 788 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
WOM
|
cs |
dc.subject |
eWOM
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
korporátní klientela
|
cs |
dc.subject |
osobní doporučení
|
cs |
dc.subject |
WOM
|
en |
dc.subject |
eWOM
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
corporate clientele
|
en |
dc.subject |
personal recommendations
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Client Expansions Based on Getting Experiences Using the Effects of WOM and eWOM at the Company CTR Albertov a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this thesis is to extend the clientele in a company CTR Albertov a.s., that offers apartments for long-term and short-term rent and the use of word of mouth and electronic word of mouth marketing techniques. This form of marketing is aimed at including the effect of oral or online advertising on and among customers themselves. The practical part of the thesis is carried out with a situational analysis, which is the basis for the creation of a suitable project. In the project area are proposed measures that create unique experiences for customers.The project is submitted to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49151
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account