Podnikatelský záměr na poskytování fotografických služeb v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský záměr na poskytování fotografických služeb v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Drábková, Tereza
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45817
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvoření podnikatelského záměru na poskytování fotografických služeb v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou provedeny literární rešerše z knižních zdrojů na témata týkající se zadání. Na teoretickou část navazuje praktická část, kde jsou využity teoretické poznatky. Praktická část začíná analýzou fotografického trhu jak ze strany spotřebitele, tak mezi fotografy, kteří působí v České republice. Na základě výsledků analýz je navržen vhodný podnikatelský záměr, který poslouží fotografovi jako vodítko pro podnikání. Nakonec je podnikatelský záměr podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Přínos práce může být pro začínajícího fotografa vysoký.
dc.format 91s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský záměr cs
dc.subject fotograf cs
dc.subject portrétní fotograf cs
dc.subject fotografické služby cs
dc.subject analýza fotografického trhu cs
dc.subject business plan en
dc.subject photographer en
dc.subject portrait photographer en
dc.subject photography services en
dc.subject photography market analysis en
dc.title Podnikatelský záměr na poskytování fotografických služeb v České republice
dc.title.alternative Business Plan on Providing Photographic Services in the Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ježíková, Jana
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to create a business plan on providing photography services in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part searches literary sources concerning the topic. It is followed by the practical part, which utilises the theoretical knowledge. The practical part starts with the analysis of photography market, both from the customers´ point of view and among photographers operating in the Czech Republic. Based on results of the analyses, a suitable business plan is proposed, which will serve the photographer as a guideline to his business. Finally, the business plan is a subject to a cost, time and risk analyses. The thesis can be of a high contribution to beginner photographers.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49123
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
drábková_2019_dp.pdf 4.060Mb PDF View/Open None
drábková_2019_op.docx 25.26Kb Unknown View/Open None
drábková_2019_vp.docx 24.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account