Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Kodydek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45813
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá motivačními faktory a obavami studentů rozhodujících se o zahraničním studijním výjezdu. V první části této práce jsou objasněna teoretická výcho- diska, která se vztahují k problematice spotřebitelského rozhodování a behaviorální eko- nomie. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické, na které navazuje výsledný projekt implementace těchto poznatků s využitím výsledku provedených analýz, na jejichž základě jsou fakultě doporučeny konkrétní akční kroky. Cílem práce je zvýšení počtu studentů využívajících zahraničních programů mobility poskytovaných domácí uni- verzitou. |
|
dc.format |
123 s. (199 152 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
behaviorální ekonomie
|
cs |
dc.subject |
program Erasmus+
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
zahraniční mobilita
|
cs |
dc.subject |
iracionalita
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
behavioral economy
|
en |
dc.subject |
programme Erasmus+
|
en |
dc.subject |
decision-making process
|
en |
dc.subject |
inter- national mobility
|
en |
dc.subject |
irrationality
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility |
|
dc.title.alternative |
Implementation of Behavioral Economy Principles in Marketing Management of International Mobility Programs |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with motivational factors and concerns of students deciding on a study abroad. The first part of this thesis explains the theoretical basis that relate to consumer decision-making and behavioral economics. These theoretical findings are further applied in the practical part, which is followed by the final project of implementation of these fin- dings using the results of the analyzes based on which action steps are recommended. The aim of the thesis is to increase the number of students using foreign mobility programs provided by the home university. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49101
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account