dc.contributor.advisor |
Wroblowská, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Mazoch, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45811
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce vznikla za účelem rozvoje poskytovaných služeb a marketingové ko-munikace v Horských lázních Karlova Studánka. Obsahuje teoretické poznatky z oboru lá-zeňství, marketingu, marketingové komunikace, měření hodnoty pro zákazníka, marketin-gového výzkumu a projektového plánování. Analytická část poskytuje pravdivý pohled na stav poskytovaných služeb v zařízení a doku-mentuje, jaká je vnímaná hodnota těchto služeb zákazníkem. Zároveň se autor zaměřuje na úroveň marketingové komunikace instituce. Výsledkem práce je na základě teoretických poznatků a výstupu analytické části zpracovaný plán rozvoje služeb a marketingové komunikace, který je realizovatelný v praxi a klade si za úkol maximalizovat potenciál podniku při současné minimalizaci dodatečných nákladů. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Lázeňství
|
cs |
dc.subject |
rozvoj služeb a marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
pláno-vání
|
cs |
dc.subject |
měření hodnoty pro zákazníka
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Spa
|
en |
dc.subject |
services and marketing communication development
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
value for customer measuring
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Plán rozvoje služeb v Horských lázních Karlova Studánka |
|
dc.title.alternative |
Service Development Plan in Mountain Wells Karlova Studanka |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis was created for development of provided services and marketing communication in Mountain Spa Karlova Studánka. It contains knowledge from the spa dis-cipline, marketing field, marketing communication, the value for customer measuring, mar-keting research and project planning. Analytic part will provide the reader with a true sight on the state of provided services in the facility and a their value for the customer. Additionally, author focuses on the level of insti-tution marketing communication. The result of the thesis is plan of services and marketing communication development. It is based on theoretical knowledge and practical analysis. The plan is to be realised in praxis with minimal expenditures and it maximizes the company's potential. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49088
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|