Plán rozvoje služeb v Horských lázních Karlova Studánka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán rozvoje služeb v Horských lázních Karlova Studánka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wroblowská, Zuzana
dc.contributor.author Mazoch, Lukáš
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45811
dc.description.abstract Tato diplomová práce vznikla za účelem rozvoje poskytovaných služeb a marketingové ko-munikace v Horských lázních Karlova Studánka. Obsahuje teoretické poznatky z oboru lá-zeňství, marketingu, marketingové komunikace, měření hodnoty pro zákazníka, marketin-gového výzkumu a projektového plánování. Analytická část poskytuje pravdivý pohled na stav poskytovaných služeb v zařízení a doku-mentuje, jaká je vnímaná hodnota těchto služeb zákazníkem. Zároveň se autor zaměřuje na úroveň marketingové komunikace instituce. Výsledkem práce je na základě teoretických poznatků a výstupu analytické části zpracovaný plán rozvoje služeb a marketingové komunikace, který je realizovatelný v praxi a klade si za úkol maximalizovat potenciál podniku při současné minimalizaci dodatečných nákladů.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Lázeňství cs
dc.subject rozvoj služeb a marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject projekt cs
dc.subject pláno-vání cs
dc.subject měření hodnoty pro zákazníka cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject Spa en
dc.subject services and marketing communication development en
dc.subject marketing plan en
dc.subject project en
dc.subject planning en
dc.subject value for customer measuring en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Plán rozvoje služeb v Horských lázních Karlova Studánka
dc.title.alternative Service Development Plan in Mountain Wells Karlova Studanka
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis was created for development of provided services and marketing communication in Mountain Spa Karlova Studánka. It contains knowledge from the spa dis-cipline, marketing field, marketing communication, the value for customer measuring, mar-keting research and project planning. Analytic part will provide the reader with a true sight on the state of provided services in the facility and a their value for the customer. Additionally, author focuses on the level of insti-tution marketing communication. The result of the thesis is plan of services and marketing communication development. It is based on theoretical knowledge and practical analysis. The plan is to be realised in praxis with minimal expenditures and it maximizes the company's potential.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49088
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
mazoch_2019_dp.pdf 3.712Mb PDF View/Open None
mazoch_2019_op.docx 24.70Kb Unknown View/Open None
mazoch_2019_vp.docx 24.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account