Podnikatelský plán pro vytvoření nové firmy na interiérové doplňky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novotná, Renáta
|
|
dc.contributor.author |
Ryšavá, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:41Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:41Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45795
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na podnikatelský plán nově vznikající firmy a její uvedení na trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracová-na literární rešerše odborné literatury a jiných dostupných zdrojů, související s danou té-matikou diplomové práce. Navazuje na ni část praktická, kde jsou tyto poznatky aplikovány. Na závěr je celý projekt podroben analýze. |
|
dc.format |
93 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
čínské hůlky
|
cs |
dc.subject |
živnost
|
cs |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
chopsticks
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.title |
Podnikatelský plán pro vytvoření nové firmy na interiérové doplňky |
|
dc.title.alternative |
Business Plan for Creating a New Company for Interior Accessories |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the business plan of the emerging company and its launch on the market. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is processed literature search of professional literature and other available sources related to the given diploma thesis. It is followed by a practical part, where these findings are ap-plied. Finally, the whole project is subjected to analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49042
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account