Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šnédar, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Zahnašová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:41Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:41Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45788
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je sestavení strategického marketingového plánu zdravotnického zařízení. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a dále je charakterizován strategický marketingový proces, strategické plánování a jednotlivé části strategického marketingového plánu. Součástí praktické části je zpracování situační analýzy zdravotnického zařízení aplikací metod uvedených v teoretické části a následným užitím SWOT analýzy, jejíž vyhodnocení je podkladem pro návrh strategického marketingového plánu. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
domácí zdravotní péče
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
strategický marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
home healthcare
|
en |
dc.subject |
marketing in healthcare
|
en |
dc.subject |
situational analysis strategic planning
|
en |
dc.subject |
strategic marketing plan
|
en |
dc.title |
Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče |
|
dc.title.alternative |
Strategic Marketing Plan Project for the Palliative and Hospice Care Institute |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brázda, Milan |
|
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of the thesis is the compilation of the strategic marketing plan of the medical facility. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing in health care and further it is characterized by strategic marketing process, strategic marketing planning and individual parts of strategic marketing plan. The practical part includes the processing of the situational analysis of the medical facility by applying the analytical methods mentioned in the theoretical part and then using the SWOT analysis, the evaluation of which is the basis for the strategic marketing plan. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45583
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account