Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Zapletalová, Šárka
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45743
dc.description.abstract Obsahem diplomové práce je design manuál společnosti Bibby Financial Services, a.s.. Práce sestává ze tří částí, kdy první teoretická definuje termín design manuál a jeho roli v rámci komunikačního mixu. Budou popsány také jeho součásti. Tato část bude věnována také značce jako takové, proč je důležitá a jak ji budovat. Praktická část práce analyzuje konkurenci z pohledu prvků design manuálu. K analýze byla vybrána přímá konkurence factoringových společností, které jsou součástí bankovních do-mů ČR. Jako nepřímou konkurenci autorka volí peer-to-peer platformy, které se svou pro-duktovou nabídkou blíží BFS. Dále jsou v této práci popsané současné aktivity a užívání loga, značky aj. brandové aspekty firmy. Kvalitativním výzkumem si autorka zodpovídá dotazy jako: "Jak je značka Bibby Financial Servis vnímaná? Co si zákazníci myslí o samotném logu. Jak na zákazníka působí barevné schéma, jež značka používá?" Projektová část práce následně zpracovává a implementuje návrhy vzešlé analýzami a prů-zkumy. Na základě těchto poznatků jsou sepsány návrhy, které by společnost měla využít ke své komunikaci s cílovou skupinou na trhu v České republice.
dc.format 117 s. (139 302 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Design manuál cs
dc.subject značka cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject image cs
dc.subject externí komunikace cs
dc.subject marketingová komu-nikace cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject brand building cs
dc.subject značka cs
dc.subject love brand cs
dc.subject logotyp cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Design manual en
dc.subject brand en
dc.subject corporate identity en
dc.subject image en
dc.subject external communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate culture en
dc.subject brand buil-ding en
dc.subject brand en
dc.subject love brand en
dc.subject logotype en
dc.subject communication mix en
dc.subject questionnaire en
dc.title Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
dc.title.alternative Design Manual - Application of Logos and Visual Elements of the Brand into Practice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis contains the design manual of the company Bibby Financial Services, a.s.. The thesis consists of three parts, the first theoretical defining the term design manual and its role in the communication mix. Its components will also be described. This section will be devoted to the brand, why it is important and how to build it. The practical part of the thesis analyse the competition from the point of view of the design manual. Direct competition of factoring companies, which are part of the Czech Republic's banking facilities, was selected for the analysis. As an indirect competitor, the author cho-sen peer-to-peer platforms that approach BFS with their product offerings. Furthermore, the present activities and the use of the logo, brand and other brand aspects of the compa-ny are described in this part of work. By qualitative research, the author answers questions such as: "How is Bibby Financial Ser-vices perceived? What do customers think about the logo itself. How does the customer use the color scheme used by the brand?" The project part then processes and implements the proposals generated by the analyses and research. Based on these findings, proposals are drafted that the company should use to communicate with the target group on the Czech market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53509
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
zapletalová_2019_dp.pdf 18.81Mb PDF View/Open None
zapletalová_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
zapletalová_2019_vp.doc 159Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account