dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45743
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem diplomové práce je design manuál společnosti Bibby Financial Services, a.s.. Práce sestává ze tří částí, kdy první teoretická definuje termín design manuál a jeho roli v rámci komunikačního mixu. Budou popsány také jeho součásti. Tato část bude věnována také značce jako takové, proč je důležitá a jak ji budovat. Praktická část práce analyzuje konkurenci z pohledu prvků design manuálu. K analýze byla vybrána přímá konkurence factoringových společností, které jsou součástí bankovních do-mů ČR. Jako nepřímou konkurenci autorka volí peer-to-peer platformy, které se svou pro-duktovou nabídkou blíží BFS. Dále jsou v této práci popsané současné aktivity a užívání loga, značky aj. brandové aspekty firmy. Kvalitativním výzkumem si autorka zodpovídá dotazy jako: "Jak je značka Bibby Financial Servis vnímaná? Co si zákazníci myslí o samotném logu. Jak na zákazníka působí barevné schéma, jež značka používá?" Projektová část práce následně zpracovává a implementuje návrhy vzešlé analýzami a prů-zkumy. Na základě těchto poznatků jsou sepsány návrhy, které by společnost měla využít ke své komunikaci s cílovou skupinou na trhu v České republice. |
|
dc.format |
117 s. (139 302 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Design manuál
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
externí komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komu-nikace
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
love brand
|
cs |
dc.subject |
logotyp
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Design manual
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
external communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
brand buil-ding
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
love brand
|
en |
dc.subject |
logotype
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe |
|
dc.title.alternative |
Design Manual - Application of Logos and Visual Elements of the Brand into Practice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis contains the design manual of the company Bibby Financial Services, a.s.. The thesis consists of three parts, the first theoretical defining the term design manual and its role in the communication mix. Its components will also be described. This section will be devoted to the brand, why it is important and how to build it. The practical part of the thesis analyse the competition from the point of view of the design manual. Direct competition of factoring companies, which are part of the Czech Republic's banking facilities, was selected for the analysis. As an indirect competitor, the author cho-sen peer-to-peer platforms that approach BFS with their product offerings. Furthermore, the present activities and the use of the logo, brand and other brand aspects of the compa-ny are described in this part of work. By qualitative research, the author answers questions such as: "How is Bibby Financial Ser-vices perceived? What do customers think about the logo itself. How does the customer use the color scheme used by the brand?" The project part then processes and implements the proposals generated by the analyses and research. Based on these findings, proposals are drafted that the company should use to communicate with the target group on the Czech market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53509
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|