dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Tuška, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45740
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá Influencer marketingem na sociální síti Instagram. Práce měla dva cíle. Zaprvé, zjistit, zda dotazované osoby hodnotí Influencer marketing na In-stagramu jako efektivní nástroj marketingové komunikace. Zadruhé, na základě zodpově-zení výzkumné otázky navrhnout efektivnější influencer-marketingovou kampaň. Odpo-věď na hlavní výzkumnou otázku byla získána pomocí analýzy nestrukturovaných kvali-tativních rozhovorů se zástupci třech zkoumaných skupin. Jednalo se o společnost, která s influencery spolupracuje, influencery samotné a v neposlední řadě o jejich sledující. Ukázalo se, že z těchto tří skupin hodnotily pozitivně Influecner maketing pouze první dvě. Z pohledu sledujících se jedná o neefektivní marketingový nástroj, který bývá publi-kem zpravidla kritizován a přehlížen. Zjištěné poznatky mohou posloužit jako teoretická opora pro budoucí výzkumy v oblasti Influencer marketingu na sociálních sítích, převážně pak na Instagramu. |
|
dc.format |
95 s. (192 293 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
word-of-mouth
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
nová mé-dia
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
Influencer marketing
|
en |
dc.subject |
word-of-mouth
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
new me-dia
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.title |
Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Influencer Marketing and its Effective Usage on Instagram |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with Influencer marketing on Instagram. This work has been divided into two main goals. Firstly, to find out if interviewed persons evaluate Influencer marketing as an effective marketing communication tool. Secondly, based on findings coming from practical part, to design a more effective influencer marketing campaign. Answers to main research question were obtained by the analysis of unstructured qualitative inter-views which were obtained with representatives of three groups examined. One group was a company that cooperates with influencers, second group were influencers themselves and, last but not least, their followers. Out of those three groups, Influecner maketing was positively perceived by two groups only, an interviewed company and influencers. From the perspective of followers, this is an inefficient marketing tool that is usually criticized and overlooked by the audience. Those findings can serve as theoretical grounds for future research in the field of Influencer marketing on social networks, mostly on Instagram. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53506
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|