Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Tuška, Jan
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45740
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá Influencer marketingem na sociální síti Instagram. Práce měla dva cíle. Zaprvé, zjistit, zda dotazované osoby hodnotí Influencer marketing na In-stagramu jako efektivní nástroj marketingové komunikace. Zadruhé, na základě zodpově-zení výzkumné otázky navrhnout efektivnější influencer-marketingovou kampaň. Odpo-věď na hlavní výzkumnou otázku byla získána pomocí analýzy nestrukturovaných kvali-tativních rozhovorů se zástupci třech zkoumaných skupin. Jednalo se o společnost, která s influencery spolupracuje, influencery samotné a v neposlední řadě o jejich sledující. Ukázalo se, že z těchto tří skupin hodnotily pozitivně Influecner maketing pouze první dvě. Z pohledu sledujících se jedná o neefektivní marketingový nástroj, který bývá publi-kem zpravidla kritizován a přehlížen. Zjištěné poznatky mohou posloužit jako teoretická opora pro budoucí výzkumy v oblasti Influencer marketingu na sociálních sítích, převážně pak na Instagramu.
dc.format 95 s. (192 293 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Influencer marketing cs
dc.subject word-of-mouth cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject nová mé-dia cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject reklama cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject Influencer marketing en
dc.subject word-of-mouth en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social media en
dc.subject new me-dia en
dc.subject Instagram en
dc.subject advertisement en
dc.subject qualitative research en
dc.subject interview en
dc.title Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu
dc.title.alternative The Importance of Influencer Marketing and its Effective Usage on Instagram
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with Influencer marketing on Instagram. This work has been divided into two main goals. Firstly, to find out if interviewed persons evaluate Influencer marketing as an effective marketing communication tool. Secondly, based on findings coming from practical part, to design a more effective influencer marketing campaign. Answers to main research question were obtained by the analysis of unstructured qualitative inter-views which were obtained with representatives of three groups examined. One group was a company that cooperates with influencers, second group were influencers themselves and, last but not least, their followers. Out of those three groups, Influecner maketing was positively perceived by two groups only, an interviewed company and influencers. From the perspective of followers, this is an inefficient marketing tool that is usually criticized and overlooked by the audience. Those findings can serve as theoretical grounds for future research in the field of Influencer marketing on social networks, mostly on Instagram.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53506
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
tuška_2019_dp.pdf 3.512Mb PDF View/Open
tuška_2019_dp.zip 187.2Mb application/zip View/Open None
tuška_2019_op.pdf 586.1Kb PDF View/Open None
tuška_2019_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account