Komunikace Obecního úřadu Modrava s médii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace Obecního úřadu Modrava s médii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Tichá, Eva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45738
dc.description.abstract Diplomová práce řeší komunikaci Obecního úřadu Modrava s médii. Využívá přitom teorie masové komunikace, komunikačního mixu v podmínkách obecní samosprávy, public relations, media relations a zpravodajských hodnot. V analytické části prostřednictvím SWOT analýzy zjišťuje silné a slabé stránky komunikačního mixu obce, metodou polostrukturovaných rozhovorů zjišťuje, jaké zprávy od samosprávy média považují za relevantní. Na základě výsledků analýz je v projektové části vypracován návrh media relations Obecního úřadu Modrava.
dc.format 97 s. (184 747)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject masová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject public relations cs
dc.subject media relations cs
dc.subject zpravodajské hodnoty cs
dc.subject mass communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject public relations en
dc.subject media relations en
dc.subject news values en
dc.title Komunikace Obecního úřadu Modrava s médii
dc.title.alternative Communication of Modrava Municipal Authority with Media
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with communication of municipal office Modrava with media. Theory of mass communication, communication mix in the conditions of municipal government, public relations, media relations, and news values are used to assess it. In the analytical part of this work, strengths and weaknesses of the communication mix of the municipality are identified using SWOT analysis, and semi-structured interview method is used to recognize what news from the municipality are deemed relevant to media. In the project part, a proposal of media relations of the municipal office Modrava is devised pursuant to the analysis´ results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53504
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
tichá_2019_dp.pdf 2.270Mb PDF View/Open None
tichá_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
tichá_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account