Komunikace Obecního úřadu Modrava s médii
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Tichá, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45738
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce řeší komunikaci Obecního úřadu Modrava s médii. Využívá přitom teorie masové komunikace, komunikačního mixu v podmínkách obecní samosprávy, public relations, media relations a zpravodajských hodnot. V analytické části prostřednictvím SWOT analýzy zjišťuje silné a slabé stránky komunikačního mixu obce, metodou polostrukturovaných rozhovorů zjišťuje, jaké zprávy od samosprávy média považují za relevantní. Na základě výsledků analýz je v projektové části vypracován návrh media relations Obecního úřadu Modrava. |
|
dc.format |
97 s. (184 747) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
masová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
media relations
|
cs |
dc.subject |
zpravodajské hodnoty
|
cs |
dc.subject |
mass communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
media relations
|
en |
dc.subject |
news values
|
en |
dc.title |
Komunikace Obecního úřadu Modrava s médii |
|
dc.title.alternative |
Communication of Modrava Municipal Authority with Media |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with communication of municipal office Modrava with media. Theory of mass communication, communication mix in the conditions of municipal government, public relations, media relations, and news values are used to assess it. In the analytical part of this work, strengths and weaknesses of the communication mix of the municipality are identified using SWOT analysis, and semi-structured interview method is used to recognize what news from the municipality are deemed relevant to media. In the project part, a proposal of media relations of the municipal office Modrava is devised pursuant to the analysis´ results. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53504
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account