dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Řepka, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45732
|
|
dc.description.abstract |
Politici a voliči. Úspěch politiků závisí na jejich PR. Když dokáží využívat efektivní ko-munikaci s voličem, mohou získat mandát. Politická komunikace je velmi důležitá pro tvorbu PR. Pokud politici voliče zaujmou marketingovou komunikací, mohou vyhrát volby. Je důležité, jak se politici chovají, protože na tomto základě si voliči utvářejí obraz politika. Chytrý politik využívá všechny marketingové nástroje. Je možné na politické PR aplikovat PR produktu? Je možné chápat politika z marketingového hlediska jako produkt? Co hraje roli při jeho výběru? Jsou to podobné argumenty jako při výběru produktu? Co je stejné a co se liší? Funguje to, co se již osvědčilo v teorii i praxi při politickém PR na sou-časných vládnoucích politicích? Dodržují ti nejúspěšnější základní pravidla politického PR? To jsou otázky pro praktickou část této práce. Pro šetření budou použity metody kvalitativ-ního výzkumu. Projektová část představuje manuál úspěšného politika a dotazník pro kvantitativní šetření. Klíčová slova: politici, poslanec, volby, politická komunikace, politické PR, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum, volební preference, volby, marketingová a komunikační strategie, manuál politického PR. |
|
dc.format |
109 s. (163 943 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politici
|
cs |
dc.subject |
poslanec
|
cs |
dc.subject |
volby
|
cs |
dc.subject |
politická komunikace
|
cs |
dc.subject |
politické PR
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
volební preference
|
cs |
dc.subject |
volby
|
cs |
dc.subject |
marketingová a komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
manuál politického PR
|
cs |
dc.subject |
politicians
|
en |
dc.subject |
member of Parliament
|
en |
dc.subject |
elections
|
en |
dc.subject |
political communication
|
en |
dc.subject |
political PR
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
quantity research
|
en |
dc.subject |
election preferences
|
en |
dc.subject |
elections
|
en |
dc.subject |
marketing and communication strategy
|
en |
dc.title |
PR politika a vliv na jeho úspěšnost |
|
dc.title.alternative |
Effect of Politician's PR to Success Rate |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Politicians and voters. Politician's success depends on their PR. When they are able to use effective communication, they can get a mandate. Political communication is very impor-tant for the creation of PR. If politicians attract the voters, by marketing communications, they can win elections. Voters make the image of politician's behave. A Clever politicians use all the marketing instruments to attract voters. Is it possible to apply PR of product to a political PR? Is it possible to compare PR of product with political PR? What is most relevant when voters selecting politicians? These are questions for the Practical part of this work. There are used to qualitative research methods will be used For the investigation. The manual of succesful politician and questionnaire for quantitative investigation are part of the Project part. Keywords: politicians, member of Parliament, elections, political communication, political PR, qualitative research, quantity research, election preferences, elections, marketing and communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53497
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|