PR politika a vliv na jeho úspěšnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR politika a vliv na jeho úspěšnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Řepka, Vladimír
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45732
dc.description.abstract Politici a voliči. Úspěch politiků závisí na jejich PR. Když dokáží využívat efektivní ko-munikaci s voličem, mohou získat mandát. Politická komunikace je velmi důležitá pro tvorbu PR. Pokud politici voliče zaujmou marketingovou komunikací, mohou vyhrát volby. Je důležité, jak se politici chovají, protože na tomto základě si voliči utvářejí obraz politika. Chytrý politik využívá všechny marketingové nástroje. Je možné na politické PR aplikovat PR produktu? Je možné chápat politika z marketingového hlediska jako produkt? Co hraje roli při jeho výběru? Jsou to podobné argumenty jako při výběru produktu? Co je stejné a co se liší? Funguje to, co se již osvědčilo v teorii i praxi při politickém PR na sou-časných vládnoucích politicích? Dodržují ti nejúspěšnější základní pravidla politického PR? To jsou otázky pro praktickou část této práce. Pro šetření budou použity metody kvalitativ-ního výzkumu. Projektová část představuje manuál úspěšného politika a dotazník pro kvantitativní šetření. Klíčová slova: politici, poslanec, volby, politická komunikace, politické PR, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum, volební preference, volby, marketingová a komunikační strategie, manuál politického PR.
dc.format 109 s. (163 943 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politici cs
dc.subject poslanec cs
dc.subject volby cs
dc.subject politická komunikace cs
dc.subject politické PR cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject volební preference cs
dc.subject volby cs
dc.subject marketingová a komunikační strategie cs
dc.subject manuál politického PR cs
dc.subject politicians en
dc.subject member of Parliament en
dc.subject elections en
dc.subject political communication en
dc.subject political PR en
dc.subject qualitative research en
dc.subject quantity research en
dc.subject election preferences en
dc.subject elections en
dc.subject marketing and communication strategy en
dc.title PR politika a vliv na jeho úspěšnost
dc.title.alternative Effect of Politician's PR to Success Rate
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated Politicians and voters. Politician's success depends on their PR. When they are able to use effective communication, they can get a mandate. Political communication is very impor-tant for the creation of PR. If politicians attract the voters, by marketing communications, they can win elections. Voters make the image of politician's behave. A Clever politicians use all the marketing instruments to attract voters. Is it possible to apply PR of product to a political PR? Is it possible to compare PR of product with political PR? What is most relevant when voters selecting politicians? These are questions for the Practical part of this work. There are used to qualitative research methods will be used For the investigation. The manual of succesful politician and questionnaire for quantitative investigation are part of the Project part. Keywords: politicians, member of Parliament, elections, political communication, political PR, qualitative research, quantity research, election preferences, elections, marketing and communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53497
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
řepka_2019_dp.pdf 5.009Mb PDF View/Open None
řepka_2019_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
řepka_2019_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account