Návrh mobilní aplikace pro informační a marketingové účely sportovního eventu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh mobilní aplikace pro informační a marketingové účely sportovního eventu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Ratulovská, Dominika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45731
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace primárně zaměřené pro informač-ní a marketingové účely sportovního eventu. První část práce zahrnuje teoretické poznatky v spojitosti s vývojem mobilních aplikací a mobilním marketingem. Druhá část práce se vě-nuje kvalitativnímu a kvantitativnému výzkumu zaměřenému na získání podkladů pro vypra-cování zadání a shrnutí požadavků na funkčnost a obsahovou strukturu mobilní aplikace. Třetí část práce je zpracována v návaznosti na poznatky získané z výzkumu. Výstupem této části je tedy konkrétní řešení v podobě návrhu informační architektury a konceptu mobilní aplikace.
dc.format 83
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject vývoj mobilní aplikace cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject mobile application en
dc.subject development of a mobile application en
dc.subject mobile marketing en
dc.title Návrh mobilní aplikace pro informační a marketingové účely sportovního eventu
dc.title.alternative Mobile Application Concept for Information and Marketing Purposes of Sport Event
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated This master's thesis deals with a proposal of the mobile application primarily focused on information and marketing purpose of the sporting event. The first part of the thesis includes theoretical knowledge in connection with the development of mobile applications and mobile marketing. The second part of the thesis deals with the qualitative and quantitative research focused on obtaining the basis for the drafting of the topic and summary of the requirements for the functionality and content structure of the mobile application. The third part of the thesis is elaborated in relation to the knowledge obtained from the research. The outcome of this part is the specific solution in the form of the information architecture proposal and mobile application concept.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53495
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
ratulovská_2019_dp.pdf 2.736Mb PDF View/Open None
ratulovská_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
ratulovská_2019_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account