Návrh mobilní aplikace pro informační a marketingové účely sportovního eventu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Ratulovská, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45731
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace primárně zaměřené pro informač-ní a marketingové účely sportovního eventu. První část práce zahrnuje teoretické poznatky v spojitosti s vývojem mobilních aplikací a mobilním marketingem. Druhá část práce se vě-nuje kvalitativnímu a kvantitativnému výzkumu zaměřenému na získání podkladů pro vypra-cování zadání a shrnutí požadavků na funkčnost a obsahovou strukturu mobilní aplikace. Třetí část práce je zpracována v návaznosti na poznatky získané z výzkumu. Výstupem této části je tedy konkrétní řešení v podobě návrhu informační architektury a konceptu mobilní aplikace. |
|
dc.format |
83 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
vývoj mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
mobile application
|
en |
dc.subject |
development of a mobile application
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.title |
Návrh mobilní aplikace pro informační a marketingové účely sportovního eventu |
|
dc.title.alternative |
Mobile Application Concept for Information and Marketing Purposes of Sport Event |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis deals with a proposal of the mobile application primarily focused on information and marketing purpose of the sporting event. The first part of the thesis includes theoretical knowledge in connection with the development of mobile applications and mobile marketing. The second part of the thesis deals with the qualitative and quantitative research focused on obtaining the basis for the drafting of the topic and summary of the requirements for the functionality and content structure of the mobile application. The third part of the thesis is elaborated in relation to the knowledge obtained from the research. The outcome of this part is the specific solution in the form of the information architecture proposal and mobile application concept. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53495
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account