dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Procházka, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45730
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o významu email marketingu pro prodej zákazníkům. Analýzy jsou proto zaměřeny na zjištění stávajícího stavu využívání emailů pro zasílání obchodních nabídek. Cílem výzkumu v analytické části je zároveň zjistit, co funguje dobře, a naopak, v čem je prostor pro další zlepšování. K tomu se využívají metody kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Na základě výsledků primárních výzkumů si práce klade za cíl navrhnout v projektové části novou emailovou obchodní komunikaci. Ta by měla být již v souladu s novými trendy v oboru a vést k vyšším prodejům zákazníkům. |
|
dc.format |
105 s. (162 418 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
email
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní a kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
individuální hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
přistávací stránka
|
cs |
dc.subject |
metriky
|
cs |
dc.subject |
primární data
|
cs |
dc.subject |
e-mail
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
quantitative and qualitative research
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
landing page
|
en |
dc.subject |
metrics
|
en |
dc.subject |
primary data
|
en |
dc.title |
Význam email marketingu pro prodej zákazníkům |
|
dc.title.alternative |
Importance of an Email Marketing for sales to the Customers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the importance of email marketing for sales to customers. Therefore, the analyzes are focused on finding out the current status of using emails for sending business offers. At the same time, the goal of research in the analytical part is to find out what works well, and vice versa, what is the scope for further improvement. This is done using methods of qualitative and quantitative marketing research. Based on the results of primary research, the thesis aims to propose a new e-mail business communication in the project part. This should be in line with new trends in the industry and lead to higher sales to customers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53493
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|