Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Němec, Jiří
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45725
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá adopcí psů a komunikačními bariérami při rozhodovacím procesu - koupě klasického psa nebo adopce (pořízení) psa z útulku. V teoretické části je charakterizován pes domácí a popsán vývoj vztahu mezi člověkem a psem. Dále jsou zde popsány pojmy, jako marketing, marketingová komunikace, komunikační bariéra a další, důležité pro praktickou a projektovou část diplomové práce. Součástí je i popis situace útulků v České republice. Cílem diplomové práce je zjistit postoj obyvatelstva k adopci psů z útulku a zkoumat komunikační bariéry, které mohou člověka při rozhodování ovlivnit. Na základě výzkumu je navrhnut projekt, který má za cíl odstranit komunikační bariéry a pomoci zájemcům v celkovém rozhodovacím procesu - kde najít potřebné informace a jak postupovat při adopci psa z útulku.
dc.format 84 (119 074 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pes domácí cs
dc.subject útulek pro psy cs
dc.subject opuštěná zvířata cs
dc.subject adopce psů cs
dc.subject komunikační bariéra cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject dog en
dc.subject shelter for dogs en
dc.subject abandoned animals en
dc.subject adoption of dogs en
dc.subject communication barrier en
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.title Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku
dc.title.alternative The Strategy of Overcoming the Communication Barrier when Deciding to Purchase a Dog from a Shelter
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with adoption of dogs and communication barriers in decision-making process - purchase of classic dog or adoption (acquisition) of dog from shelter. In the theoretical part the dog is characterized and the development of the relationship between man and dog is described. There are also described terms such as marketing, marketing communication, communication barrier and others important for practical and project part of the thesis. It also includes a description of the situation of shelters in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out the attitude of the population to adopt dogs from the shelter and examine the communication barriers that can influence a person in making decisions. Based on the research, a project is proposed that aims to remove communication barriers and help those in the overall decision-making process - where to find the information and how to adopt a dog from a shelter.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53486
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
němec_2019_dp.pdf 197.9Mb PDF View/Open
němec_2019_dp.zip 244.1Mb application/zip View/Open None
němec_2019_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
němec_2019_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account