Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Němec, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45725
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá adopcí psů a komunikačními bariérami při rozhodovacím procesu - koupě klasického psa nebo adopce (pořízení) psa z útulku. V teoretické části je charakterizován pes domácí a popsán vývoj vztahu mezi člověkem a psem. Dále jsou zde popsány pojmy, jako marketing, marketingová komunikace, komunikační bariéra a další, důležité pro praktickou a projektovou část diplomové práce. Součástí je i popis situace útulků v České republice. Cílem diplomové práce je zjistit postoj obyvatelstva k adopci psů z útulku a zkoumat komunikační bariéry, které mohou člověka při rozhodování ovlivnit. Na základě výzkumu je navrhnut projekt, který má za cíl odstranit komunikační bariéry a pomoci zájemcům v celkovém rozhodovacím procesu - kde najít potřebné informace a jak postupovat při adopci psa z útulku. |
|
dc.format |
84 (119 074 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pes domácí
|
cs |
dc.subject |
útulek pro psy
|
cs |
dc.subject |
opuštěná zvířata
|
cs |
dc.subject |
adopce psů
|
cs |
dc.subject |
komunikační bariéra
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dog
|
en |
dc.subject |
shelter for dogs
|
en |
dc.subject |
abandoned animals
|
en |
dc.subject |
adoption of dogs
|
en |
dc.subject |
communication barrier
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku |
|
dc.title.alternative |
The Strategy of Overcoming the Communication Barrier when Deciding to Purchase a Dog from a Shelter |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with adoption of dogs and communication barriers in decision-making process - purchase of classic dog or adoption (acquisition) of dog from shelter. In the theoretical part the dog is characterized and the development of the relationship between man and dog is described. There are also described terms such as marketing, marketing communication, communication barrier and others important for practical and project part of the thesis. It also includes a description of the situation of shelters in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out the attitude of the population to adopt dogs from the shelter and examine the communication barriers that can influence a person in making decisions. Based on the research, a project is proposed that aims to remove communication barriers and help those in the overall decision-making process - where to find the information and how to adopt a dog from a shelter. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53486
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account