Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Musil, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45723
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout využití internetového marketingu a segmentace pro efektivní komunikaci se stávajícími zákazníky. V teoretické části se budu zabývat důvodem zařazení internetového marketingu a segmentace do marketingové komunikace se stávají-cími zákazníky. Dále jednotlivými formami internetového marketingu a možnými způsoby segmentace zákazníků s využitím knižních a internetových zdrojů. V analytické části bude zjišťována odpověď na výzkumnou otázku, jakým způsobem využívají firmy internetový marketing a segmentaci pro udržení stávajících zákazníků. Pro výzkum bude použit dotaz-ník se sadou otázek a individuální rozhovory. Na základě popsaných možností a zjištěných informací bude v projektové části popsán vzorový příklad a navrhnuty způsoby vhodné efektivní komunikace zaměřené na stávající zákazníky s využitím segmentace a interneto-vého marketingu. |
|
dc.format |
116 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákaznická péče
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
webové stánky
|
cs |
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
video marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
placená propagace
|
cs |
dc.subject |
evidence komunikace
|
cs |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
online PR
|
en |
dc.subject |
blog
|
en |
dc.subject |
video marke-ting
|
en |
dc.subject |
social networking
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
paid promotion
|
en |
dc.subject |
communication evidence
|
en |
dc.title |
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem |
|
dc.title.alternative |
Using Segmentation and Internet Marketing to Communicate with Existing Business Clients |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to propose the use of internet marketing and segmentation for effective communication with existing customers. In the theoretical part I will deal with the reason for the inclusion of internet marketing and segmentation into marketing commu-nication with existing customers. Furthermore, the different forms of internet marketing and possible ways of segmenting customers using book and internet resources. In the analy-tical part, the answer to the research question will be ascertained how companies use inter-net marketing and segmentation to maintain existing customers. A questionnaire with a set of questions and individual interviews will be used for the research. On the basis of the described options and the information that has been identified, a sample example will be described in the project part and suggested ways of effective communication aimed at exis-ting customers using segmentation and internet marketing. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53484
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-05 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account