dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Langpaulová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45719
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na interní PR s vlivem na firemní kulturu, hodnoty a postoje zaměstnanců americké franšízové společnosti. Zaměřuje se na teoretický význam PR, firemní kultury, interní komunikace, motivace zaměstnanců, získání zpětné vazby. Praktická část popisuje vybranou americkou franšízovou společnost se zaměřením na vliv PR, vnímání firemní kultury zaměstnanci, zaměření na hodnoty a postoje zaměstnanců, získání zpětné vazby z kvantitativního výzkumu. V praktické části bude také popis meto-diky výzkumu a rozbor dat získaných z výzkumu. Na základě získaných dat bude v praktické části doporučen návrh na zlepšení. Cílem projektové části diplomové práce je návrhové řešení na zlepšení, dle výsledků z analýzy interní komunikace. |
|
dc.format |
78 s. (117 797 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
franšíza
|
cs |
dc.subject |
firemní klima
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
public relation
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
franchise
|
en |
dc.subject |
company feelings and clima
|
en |
dc.subject |
my own marekting research
|
en |
dc.title |
Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Individual Forms of PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
My Theses has its orientation on internal Public Relation with the impal of corporate company culture, values and attitudes of emploeyees in these resort and country culture, internal communications, emploeyee motivation and feedback from them. The practical part then describes franchise company perception of staff, vocuses on values and behaviour of empleyees, obtaining feedback from different aspects of recearch. There will be also part of my Thesis, where I will be stating methods of researches, analysis and research data itself. Based on my own obtained data you will find proposal for the improvement! |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53479
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|