Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Langpaulová, Nikola
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45719
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na interní PR s vlivem na firemní kulturu, hodnoty a postoje zaměstnanců americké franšízové společnosti. Zaměřuje se na teoretický význam PR, firemní kultury, interní komunikace, motivace zaměstnanců, získání zpětné vazby. Praktická část popisuje vybranou americkou franšízovou společnost se zaměřením na vliv PR, vnímání firemní kultury zaměstnanci, zaměření na hodnoty a postoje zaměstnanců, získání zpětné vazby z kvantitativního výzkumu. V praktické části bude také popis meto-diky výzkumu a rozbor dat získaných z výzkumu. Na základě získaných dat bude v praktické části doporučen návrh na zlepšení. Cílem projektové části diplomové práce je návrhové řešení na zlepšení, dle výsledků z analýzy interní komunikace.
dc.format 78 s. (117 797 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject PR cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject franšíza cs
dc.subject firemní klima cs
dc.subject motivace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject internal communication en
dc.subject public relation en
dc.subject motivation en
dc.subject franchise en
dc.subject company feelings and clima en
dc.subject my own marekting research en
dc.title Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
dc.title.alternative The Influence of Individual Forms of PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated My Theses has its orientation on internal Public Relation with the impal of corporate company culture, values and attitudes of emploeyees in these resort and country culture, internal communications, emploeyee motivation and feedback from them. The practical part then describes franchise company perception of staff, vocuses on values and behaviour of empleyees, obtaining feedback from different aspects of recearch. There will be also part of my Thesis, where I will be stating methods of researches, analysis and research data itself. Based on my own obtained data you will find proposal for the improvement!
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53479
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
langpaulová_2019_dp.pdf 2.232Mb PDF View/Open None
langpaulová_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
langpaulová_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account