Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kopfová, Jaroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45717
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce jsou reklamní slogany, specificky slogany rýmované. Cílem práce je, vymezit použití rýmu ve sloganu tak, aby výsledná marketingová komunikace byla díky tomuto prvku efektivnější. Pro naplnění cíle práce byl v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní průzkum. Závěry průzkumu jsou východisky projektové části práce, v níž jsou formulovány hlavní závěry práce. Práce je doplněna o konkrétní příklady aplikace formulovaných závěrů v oblastech komerční i nekomerční reklamy. |
|
dc.format |
126 s. (139 662 bez mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kreativita
|
cs |
dc.subject |
křesťanství
|
cs |
dc.subject |
reklamní text
|
cs |
dc.subject |
rým
|
cs |
dc.subject |
slogan
|
cs |
dc.subject |
sociální marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Creativity
|
en |
dc.subject |
Christianity
|
en |
dc.subject |
advertising text
|
en |
dc.subject |
rhyme
|
en |
dc.subject |
slogan
|
en |
dc.subject |
social marketing communication
|
en |
dc.title |
Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku |
|
dc.title.alternative |
The Rhyme-based Advertising Slogan as a Means of Expression |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The rhymed advertising slogans are the topic of the thesis. The aim of the thesis is to define use of rhyme in the slogan.The resulting marketing communication is more effective thanks rhyme. In order to fulfill this aim was quantitative and qualitative research. The conclusions of the research are the starting points of the project part. The main conclusions of the thesis are formulated in this part. The thesis is supplemented by concrete examples of the applica-tion of formulated conclusions in the areas of commercial and non-commercial advertising. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53475
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account