Význam eBF festivalu při pozicovaní značky PROEBIZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Kawuloková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45716
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zkoumá význam event marketingu při budování pozice značky, a jaký vliv má na vnímání zákazníků. Teoretická část se zabývá značkou, vnímáním její hodnoty a kvality, typologií eventů a metodami, jak lze strategicky naplánovat úspěšný event. Prak-tická část definuje vnímanou kvalitu uživatelů elektronických nástrojů a přináší závěry o tom, jaký význam má event eBF na vnímání značky PROEBIZ. Projektová část přináší doporučení změn, které reflektují výsledky a závěry analýzy. |
|
dc.format |
82 s. (114009) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
festival eBF
|
cs |
dc.subject |
PROEBIZ
|
cs |
dc.subject |
elektronizace
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
eBF festival
|
en |
dc.subject |
PROEBIZ
|
en |
dc.subject |
digitalisation
|
en |
dc.title |
Význam eBF festivalu při pozicovaní značky PROEBIZ |
|
dc.title.alternative |
The Importance of the eBF Festival for the Positioning of the PROEBIZ Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis examines the importance of event marketing in building brand positio-ning and what influence it has on customer perception. The theoretical part deals with the brand, the perception of its value and quality, types of event, and the methods of strategi-cally planning a successful event. The practical part defines the perception of quality among users of digital solutions and draws conclusions about the importance of the eBF event on the perception of the PROEBIZ brand. The project part provides recommendations for changes that reflect the results and conclusions of the analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53474
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account