SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Halačka, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45708
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je analýza a návrh SEO strategie pro e-shop s žonglérským vybavením vyráběným v České Republice pro americký trh. Cílem práce je návrh a částečná realizace řešení optimalizace na základě provedených analýz. Veškeré výzkumné práce byly realizovány pomocí profesionálního balíku SEO služeb s názvem SEO Power Suite. Teoretická část práce obsahovala rešerši odborné literatury se zaměřením na aktuální poznatky z oboru. Praktická část obsahuje veškeré analýzy, které jsou zapotřebí ke kompletnímu zhodnocení kvality SEO v rámci daného e-shopu. Projektová část se věnuje návrhu a realizaci změn vzešlých z praktické části práce v kombinaci s novými poznatky vzešlé z teoretické části práce. |
|
dc.format |
121 s. (124 683 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Search engine optimization
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
SEO optimalizace
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
Search engine optimization
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
SEO optimization
|
en |
dc.subject |
engine optimization
|
en |
dc.title |
SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu |
|
dc.title.alternative |
SEO and Strategy Planning for E-shop Functioning on Global Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma thesis is the SEO strategy for the juggling equipment e-shop, where all products are made in the Czech Republic. The strategy is focused on the US market. The main goal is to prepare the SEO plan and realization of this strategy based on the deep analysis. All analysis was made by the SEO Power Suite package. The theoretical part deals with the search of specialized sources in focus to modern SEO information. The practical part contains all the necessary analysis for the best strategy background. The last part - the project part contains really important SEO marketing steps which are a combination of the theoretical and practical part of this document. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53461
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account