Návrh marketingové komunikace v malé firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Čabayová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45706
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil. Návrh respektuje zásady marketingové komunikace malých firem a vychází z nich. Tyto zásady jsou představeny v teoretické části této práce. V praktické části práce je blíže představena firma, pro kterou je nová marketingová ko-munikace navrhována. Jsou předloženy konkrétní návrhy marketingové komunikace, kte-ré jsou na základě individuální psychologické explorace testovány třinácti potenciálními zákazníky zmíněné truhlárny. Výsledky kvalitativního výzkumu jsou zaznamenány a je z nich vycházeno při finálních návrzích marketingové komunikace. Projektová část této diplomové práce představuje finální návrhy marketingové komunika-ce Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil, které jsou vypracovány v souladu s výsledky kvalitativního výzkumu. |
|
dc.format |
112 stran, 7 stran příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
malá firma
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
small business
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace v malé firmě |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Draft for a Small Business |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on drafting a marketing communication strategy for the Joiner's Shop Ivan Čabay and Peter Vopařil. The draft builds on established principles of marketing communication for small businesses. The first part of the thesis presents these principles along with a more in-depth profile of the company itself. The practical section of the thesis tests specific proposals of marketing communication by conducting individual psychological exploration of 13 potential costumers. The results of this qualitative research are summed up and used as basis for the final draft of marketing communication. The project part of the thesis describes the final proposal of marketing communication for the Joiner's Shop Ivan Čabay and Petr Vopařil, created in accordance with the results of the qualitative research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53458
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account