Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Bašníková, Adéla
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45699
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je problematika obalového designu jako nástroje marketingové a obchodní strategie. Tato práce je zaměřena na segment rychloobrátkového zboží, a to bramborových chipsů. V obecné rovině se věnuje charakteristice jednotlivých funkcí obalu s důrazem na jeho marketingové působení. Tato marketingová funkce je definována určitými nástroji obalového designu, které jsou v práci vysvětleny. Dále zkoumá roli obalu v nákupním rozhodování spotřebitelů. V praktické části se pak zaměřuje na specifika obalového designu v segmentu bramborových chipsů a shrnuje základní poznatky, dále zkoumá preference spotřebitelů v tomto segmentu. Projektová část se pak věnuje samotnému návrhu obalu produktu Lay's Kettle Cooked, který respektuje získané znalosti a poznatky.
dc.format 99 s. (141 423 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obal cs
dc.subject obalový design cs
dc.subject historie obalového designu cs
dc.subject funkce obalu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject obalový design chipsů cs
dc.subject package en
dc.subject packaging design en
dc.subject the history of packaging en
dc.subject functions of the package en
dc.subject marketing mix en
dc.subject shopping decisions en
dc.subject the packaging design of potato crisps en
dc.title Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
dc.title.alternative Packaging Design as a Mean of Marketing and Business Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of this dissertation is about packaging design as a mean of marketing and business strategy. This dissertation is focused on FMCG field, specifically on a segment of potato crisps. On the theoretical level, the paper deals with the analysis of individual functions of packaging design, emphasizing the marketing influence, and also the role of packaging in the theory of marketing and shopping decision-making. In the research part, the result of the research focused on the perception of the packaging of potato crisps. That is futher analyzed and properly used in the project part where all the theoretical and research studies are taken in count for the final design for Lay's Kettle Cooked.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53445
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
bašníková_2019_dp.pdf 5.543Mb PDF View/Open None
bašníková_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
bašníková_2019_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account