dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Bašníková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45699
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je problematika obalového designu jako nástroje marketingové a obchodní strategie. Tato práce je zaměřena na segment rychloobrátkového zboží, a to bramborových chipsů. V obecné rovině se věnuje charakteristice jednotlivých funkcí obalu s důrazem na jeho marketingové působení. Tato marketingová funkce je definována určitými nástroji obalového designu, které jsou v práci vysvětleny. Dále zkoumá roli obalu v nákupním rozhodování spotřebitelů. V praktické části se pak zaměřuje na specifika obalového designu v segmentu bramborových chipsů a shrnuje základní poznatky, dále zkoumá preference spotřebitelů v tomto segmentu. Projektová část se pak věnuje samotnému návrhu obalu produktu Lay's Kettle Cooked, který respektuje získané znalosti a poznatky. |
|
dc.format |
99 s. (141 423 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obal
|
cs |
dc.subject |
obalový design
|
cs |
dc.subject |
historie obalového designu
|
cs |
dc.subject |
funkce obalu
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
obalový design chipsů
|
cs |
dc.subject |
package
|
en |
dc.subject |
packaging design
|
en |
dc.subject |
the history of packaging
|
en |
dc.subject |
functions of the package
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
shopping decisions
|
en |
dc.subject |
the packaging design of potato crisps
|
en |
dc.title |
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie |
|
dc.title.alternative |
Packaging Design as a Mean of Marketing and Business Strategy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this dissertation is about packaging design as a mean of marketing and business strategy. This dissertation is focused on FMCG field, specifically on a segment of potato crisps. On the theoretical level, the paper deals with the analysis of individual functions of packaging design, emphasizing the marketing influence, and also the role of packaging in the theory of marketing and shopping decision-making. In the research part, the result of the research focused on the perception of the packaging of potato crisps. That is futher analyzed and properly used in the project part where all the theoretical and research studies are taken in count for the final design for Lay's Kettle Cooked. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53445
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|