Spotřebitelské chování generace Y
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Vajglová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45695
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zkoumá spotřebitelské chování generace Y (mileniálů) při nákupu smartphonu. Dále zkoumá vnímání značky Samsung mileniály. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro porozumění dané problematice. Praktická část bude věnována výzkumu spotřebitelského chování generace Y a jejího vnímání značky Samsung. Na základě získaných poznatků z praktické části budou zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části pak bude vytvořena komunikační kampaň pro společnost Samsung zaměřená na generaci Y. |
|
dc.format |
96 s. (175 869 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Generace Y
|
cs |
dc.subject |
mileniálové
|
cs |
dc.subject |
spotřební chování
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Samsung
|
cs |
dc.subject |
smartphone
|
cs |
dc.subject |
Generation Y
|
en |
dc.subject |
Millennials
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Samsung
|
en |
dc.subject |
smartphone
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování generace Y |
|
dc.title.alternative |
Consumer Behavior of Generation Y |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis explores consumer behavior of the Generation Y (Millennials) in terms of smartphone purchase. This thesis also examines Millennials' perception of the brand Samsung. The theoretical part explains fundamental terms essential for understanding core issues mentioned above. The practical part will be concerned with the research of Generation Y's consumer behavior and its perception of the brand Samsung. On the basis of knowledge aquired from research in practical part the research questions will be answered. Communication campaign for the Samsung company focused on the Generation Y will be created in project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53439
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account