Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Vaculčíková, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45693
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů" se zaměřuje na vnímání preference spotřebitelů u zboží nealkoholických kolových. nápojů. Teoretická část se soustředí na vymezení teoretických přístupů ke spotřebnímu chování a k rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabývá testem chuti a vnímání postojů k vybraným kolových nápojům. Na základě daného zjištění pramenící z praktické části je v projektové části navržena konkrétní komunikace. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Coca Cola
|
cs |
dc.subject |
Freeway Cola
|
cs |
dc.subject |
Pepsi Cola
|
cs |
dc.subject |
Emotion
|
en |
dc.subject |
Decision-Making Proces
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Coca Cola
|
en |
dc.subject |
Freeway Cola
|
en |
dc.subject |
Pepsi Cola
|
en |
dc.title |
Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů |
|
dc.title.alternative |
Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis "Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products" is focused on consumer's perception of alcohol-free drinks, especially cola drinks. The theoretical part focuses on the theoretical description of consumer behavior and decision-making process. The practical part deals with the taste-test and the perception of attitudes towards selected products of cola drinks. Based on the results stemming from the practical part, in the project part of the thesis, a particular type of communication has been composed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53437
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account