Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Vaculčíková, Nela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45693
dc.description.abstract Diplomová práce "Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů" se zaměřuje na vnímání preference spotřebitelů u zboží nealkoholických kolových. nápojů. Teoretická část se soustředí na vymezení teoretických přístupů ke spotřebnímu chování a k rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabývá testem chuti a vnímání postojů k vybraným kolových nápojům. Na základě daného zjištění pramenící z praktické části je v projektové části navržena konkrétní komunikace.
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoce cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject značka cs
dc.subject Coca Cola cs
dc.subject Freeway Cola cs
dc.subject Pepsi Cola cs
dc.subject Emotion en
dc.subject Decision-Making Proces en
dc.subject Brand en
dc.subject Coca Cola en
dc.subject Freeway Cola en
dc.subject Pepsi Cola en
dc.title Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů
dc.title.alternative Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This master's thesis "Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products" is focused on consumer's perception of alcohol-free drinks, especially cola drinks. The theoretical part focuses on the theoretical description of consumer behavior and decision-making process. The practical part deals with the taste-test and the perception of attitudes towards selected products of cola drinks. Based on the results stemming from the practical part, in the project part of the thesis, a particular type of communication has been composed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53437
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculčíková_2019_dp.pdf 4.127Mb PDF View/Open None
vaculčíková_2019_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
vaculčíková_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account