Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Šmajzrová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45691
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá copywritingem a textovým obsahem v rámci náborové kampaně společnosti FG Forest. Teoretická část definuje copywriting a pojmy s ním spojené. Dále se zabývá internetovým marketingem, získáváním a výběrem zaměstnanců a také jazykovědnými disciplínami, které se uplatňují v oboru copywritingu. Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu náborové microsite Světlá strana Síly a popisuje kariérní stránku FG Forrest i jejích konkurentů. Obsahuje také vyhodnocení provedených průzkumů - rozhovorů se zaměstnanci FG Forrest a dotazníkového šetření, jehož cílem bylo vybrat vhodný koncept nové náborové microsite. V projektové části autorka navrhuje koncept nové náborové microsite a zaměřuje se přitom zejména na textaci stránky |
|
dc.format |
112 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
copywriting
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
microsite
|
cs |
dc.subject |
získávání a výběr zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
gramatika
|
cs |
dc.subject |
stylistika
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
rozhovory
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
copywriting
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
microsite
|
en |
dc.subject |
recruitment
|
en |
dc.subject |
grammar
|
en |
dc.subject |
stylistics
|
en |
dc.subject |
syntax
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
questionnairies
|
en |
dc.title |
Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Copywriting and Text-based Content in a Recruitment Campaign of the FG Forrest Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on copywriting and text-based content in a recruitment cam-paign of the FG Forrest company. The theoretical part will defined copywriting and related therms. It will focus also on inter-net marketing, recruitment, and linguistics disciplines used in copywriting. The practical part comprises content analysis of the recruitment microsite of the FG Forrest company and describes recruitment web page of the FG Forrest company as well as of its competitors. This part also includes results of researches - in-depth interviews with current eployees of FG Forrest and questionnairies whose aim is to choose a suitable concept of a new recruitment microsite. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53435
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account