dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45689
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je seznámení se s problematikou etických aspektů propagace alternativních a pravděpodobně méně škodlivých tabákových výrobků IQOS a glo. Cílem je zjistit, do jaké míry je off-line propagace těchto produktů eticky závadná, či nezávadná. Teoretická část seznámí čtenáře s produkty, jejich výrobci, problematikou reklamy na tabákové výrobky a její legislativy. V praktické části je provedena analýza reklamních banerů autorem diplomové práce a také analýza morálního hodnocení spotřebitelů na základě dotazníkového šetření. Projektová část předkládá návrhy pro zlepšení off-line marketingové komunikace zmíněných výrobků tak, aby byla eticky přijatelnější. |
|
dc.format |
99 stran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
tabák
|
cs |
dc.subject |
kouření
|
cs |
dc.subject |
IQOS
|
cs |
dc.subject |
glo
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
morální hodnocení
|
cs |
dc.subject |
reklama na tabákové výrobky
|
cs |
dc.subject |
THP
|
cs |
dc.subject |
alternativní tabákové výrobky
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
banerová komunikace
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
tobacco
|
en |
dc.subject |
smoking
|
en |
dc.subject |
IQOS
|
en |
dc.subject |
glo
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
moral evaluation
|
en |
dc.subject |
tobacco product advertising
|
en |
dc.subject |
THP
|
en |
dc.subject |
alternative tobacco products
|
en |
dc.subject |
social responsibility
|
en |
dc.subject |
banner communication
|
en |
dc.title |
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products |
|
dc.title.alternative |
The Moral Evaluation of Consumers and their Buying Behavior towards Tobacco Heating Products |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is to get acquainted with ethical aspects of promotion of an alternative and probably less harmful tobacco products, IQOS and glo. The aim is to find out to what extent is the off-line promotion of these products ethically objectionable or acceptable. The theoretical part will introduce the products, their manufacturers, the issue of tobacco advertising and its legislation. In the practical part is made an analysis of advertising banners by the author of the thesis, moreover the analysis of the moral evaluation of the consumers based on the questionnaire survey. The project section presents suggestions for improving the off-line marketing communication of mentioned products to make it more ethically acceptable. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53433
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|