dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Suková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45688
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Univerzity Palackého v Olomouci. Jejím cílem je popsat univerzitu, současné marketingové komunikace univerzity a navrhnout projekt efektivní marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový mix, marketingové komunikace, marketing vysoké školy a marketingové komunikace vysoké školy. V praktické části je provedena analýza marke-tingových komunikací, Porterova analýza pěti konkurečnních sil, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení pro efektivní marketingové komunikace se svými cílovými skupinami. |
|
dc.format |
101 s., 10 s. přílohy |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
marketing vysoké školy
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
university
|
en |
dc.subject |
marketing of a university
|
en |
dc.subject |
porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Palacký University Olomouc |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with marketing communication of Palacky University in Olomouc. The goals are to describe the university, the present marketing communication and to suggest the project of the efficient marketing communication. The first part of this thesis is theoretical and deals with marketing mix, marketing communication, marketing of a university and mar-keting communication of a university. The practical part contains the analysis of the marke-ting communication, Porter's five forces analysis, survey and SWOT analysis. Project part proceeds from practical part and contains suggestions for efficient marketing communication towards its target audience. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53432
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|