Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Suková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45688
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Univerzity Palackého v Olomouci. Jejím cílem je popsat univerzitu, současné marketingové komunikace univerzity a navrhnout projekt efektivní marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový mix, marketingové komunikace, marketing vysoké školy a marketingové komunikace vysoké školy. V praktické části je provedena analýza marke-tingových komunikací, Porterova analýza pěti konkurečnních sil, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení pro efektivní marketingové komunikace se svými cílovými skupinami.
dc.format 101 s., 10 s. přílohy
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject marketing vysoké školy cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject university en
dc.subject marketing of a university en
dc.subject porter's five forces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject survey en
dc.title Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci
dc.title.alternative Marketing Communication of Palacký University Olomouc
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with marketing communication of Palacky University in Olomouc. The goals are to describe the university, the present marketing communication and to suggest the project of the efficient marketing communication. The first part of this thesis is theoretical and deals with marketing mix, marketing communication, marketing of a university and mar-keting communication of a university. The practical part contains the analysis of the marke-ting communication, Porter's five forces analysis, survey and SWOT analysis. Project part proceeds from practical part and contains suggestions for efficient marketing communication towards its target audience.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53432
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
suková_2019_dp.pdf 3.122Mb PDF View/Open None
suková_2019_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
suková_2019_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account