dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Studený, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45687
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o přístupu k tvorbě videa v rámci obsahového marketingu. Cí-lem práce je najít postup, jak vytvořit obsahová videa tak, aby plnila cíle zadavatele a zároveň odrážela potřeby koncového diváka, tedy aby ho bavila a poskytovala přidanou hodnotu. Velkou inspirací byl v tomto případě designérský přístup k vývoji nových produktů, známý také jako Design Thinking. V souladu s tímto přístupem, tedy zapojení koncového uživatele do samotného vývoje produktu jemu určenému, je vytvářen kreativní koncept videí pro vy-braný subjekt, v tomto případě značku HUDYsport, prodejce outdoorového vybavení. Pro zjištění potřeb zadavatele a koncového uživatele byly použity rozlišné výzkumné metody. Základním východiskem pro následný výzkum bylo vypracování a analýza tzv. klientského briefu. Tento brief měl za cíl zjistit zásadní informace, které stanovily cíle projektu, definova-ly koncového diváka a popsaly hlavní konkurenty. Na základě těchto informací byl poté ve-den výzkum, který kombinoval metodu komparativní analýzy konkurence, analýzu součas-ného stavu vybraného subjektu a kvalitativní šetření s koncovým zákazníkem pomocí hloub-kových rozhovorů. Výsledky výzkumu byly stěžejním východiskem pro projektovou část, jejíž výstup představuje kreativní koncept videí, které se zakládají na stanovených cílech za-davatale, ale zároveň odrážejí potřebu koncového diváka. Tento projekt je tvořen ve spolu-práci s firmou Bumerang film, která v tomto případě figuruje jako dodavatel navržených vi-deí. Společnost Bumerang film rovněž těží poznatků práce, které v budoucnu lze použít v praxi. Hlavním výstupem celého projektu je tzv. checklist, obsahující jednotlivé kroky, podle nichž je potřeba postupovat tak, aby proces mohl být dále replikovatelný pro další klienty. |
|
dc.format |
97 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Content Marketing
|
cs |
dc.subject |
produkce videa
|
cs |
dc.subject |
Content Strategy
|
cs |
dc.subject |
Design Thinking
|
cs |
dc.subject |
Content Marketing
|
en |
dc.subject |
Video Production
|
en |
dc.subject |
Content Strategy
|
en |
dc.subject |
Design Thinking
|
en |
dc.title |
Využití obsahového marketingu ve video produkci |
|
dc.title.alternative |
Content Marketing in Video Production |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the approach to video creation in Content Marketing. The aim of the thesis is to find the content video procedure which meets client's goals and simulta-neously reflects viewer's needs. Videos should be entertaining and provide a value-added content. Great inspiration comes from the design approach to new products creation also known as Design Thinking. In accordance with this approach, the end user/customer is being part of product development and a creative video concept is formed for the selected entity. In this case the entity is HUDY, an outdoor equipment retailer. Different research methods we-re used to identify the client's and viewer's needs. The basic starting point for the research was the creation and the subsequent completion of the client brief. This brief aimed to find out the essential information that sets the project goals, specifies the viewer and describes the main competitors. Research was conducted based on this information. It combined a method of comparative competitive analysis with an analysis of the current status of the selected enti-ty and qualitative surveys with the end customer through in-depth interviews. The results of the research were a crucial starting points for the project part of which output presents a crea-tive concept of videos. These videos are based on client's set goals, but also meet the end-viewer's needs. This project is created in cooperation with the company Bumerang Film which represents a supplier of the proposed videos. The Bumerang Film Company also be-nefits from findings of this thesis which could be used in the future. The main output of the whole project is the so-called checklist, which contains particular steps to follow so that the process can be further repeatable for other clients. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53431
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|