Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ryšavá, Martina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45683
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro Obuv Comfort. Teo-retická část pokrývá související témata, jakými jsou obuv, momentální situace na českém obuvnickém trhu, spotřebitelské chování, specifika žen - spotřebitelek, výzkumem. Na konci je popsána cílová skupina a metodologie. Praktická část se skládá ze SWOT analý-zy, interpretací data vyplývajících z individuálních rozhovorů a shrnutí výsledků dotazní-kového šetření. Získaná data byla použita pro vyhotovení návrhu komunikační kampaně pro Obuv Comfort.
dc.format 119
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obuv cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject zákaznice cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject kamenná pro-dejna cs
dc.subject shoes en
dc.subject campaign en
dc.subject customer en
dc.subject target group en
dc.subject research en
dc.subject analysis en
dc.subject competition en
dc.subject brick-and-mortar store en
dc.title Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort
dc.title.alternative Proposal of Communication Campaign for Obuv Comfort
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This master's thesis presents a communication campaign proposal for Obuv Comfort. The theoretical portion covers related subjects such as shoes, the current state of the Czech shoe industry and shoe market, consumer behaviour, consumer behaviour of women and research. The practical portion includes a SWOT analysis, data interpretation from que-stionnaires and individual interviews. The collected data was used to create a communica-tion campaign proposal for the brick-and-mortar store Obuv Comfort.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53427
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
ryšavá_2019_dp.pdf 3.614Mb PDF View/Open None
ryšavá_2019_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
ryšavá_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account