Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Rácová, Eva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45681
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sortimentu produktů společnosti XY ze segmentu zavlažování (patřícího do odvětví vodního hospodářství) pro evropský trh. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti XY v daném odvětví. Na základě zpracovaných poznatků je následně navržena komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část pojednává o základních pojmech z oblasti marketingu a marketingové komunikace s akcentem na mezinárodní prostředí marketingové komunikace. Praktická část představuje společnost XY a její marketingový mix. Součástí této části práce je také vyhodnocení kvalitativního výzkumu metodou dotazování formou hloubkových rozhovorů. V projektové části je na základě východisek výzkumu zpracován plán marketingové komunikace včetně návrhu komunikační strategie, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 136 s. (255 410 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject distribuční mezičlánky cs
dc.subject zavlažování cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject international marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject B2B market en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotion en
dc.subject direct marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject qualitative research en
dc.subject in-depth interview en
dc.subject distribution intermediaries en
dc.subject irrigation en
dc.title Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY
dc.title.alternative Marketing Communications of Selected Product Lines of the XY Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with marketing communication of selected product range of the XY company from the irrigation segment (belonging to Water Management) for the European market. The main objective is to analyze the current state of XY marketing communication in the given industry. Based on the key findings, communication strategy for the selected product range is then proposed. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing and marketing communication with an emphasis on the international environment of marketing communication. The practical part introduces the XY company and its marketing mix. This part also contains evaluation of qualitative research by means of in-depth interviewing. The project part is based on the basis of the research and consists of the plan of marketing communication, including the proposal of communication strategy, which is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53425
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
rácová_2019_dp.pdf 2.705Mb PDF View/Open None
rácová_2019_op.doc 448.5Kb Unknown View/Open None
rácová_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account