Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Rácová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45681
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sortimentu produktů společnosti XY ze segmentu zavlažování (patřícího do odvětví vodního hospodářství) pro evropský trh. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti XY v daném odvětví. Na základě zpracovaných poznatků je následně navržena komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část pojednává o základních pojmech z oblasti marketingu a marketingové komunikace s akcentem na mezinárodní prostředí marketingové komunikace. Praktická část představuje společnost XY a její marketingový mix. Součástí této části práce je také vyhodnocení kvalitativního výzkumu metodou dotazování formou hloubkových rozhovorů. V projektové části je na základě východisek výzkumu zpracován plán marketingové komunikace včetně návrhu komunikační strategie, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
136 s. (255 410 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
distribuční mezičlánky
|
cs |
dc.subject |
zavlažování
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
international marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
B2B market
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.subject |
distribution intermediaries
|
en |
dc.subject |
irrigation
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Selected Product Lines of the XY Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with marketing communication of selected product range of the XY company from the irrigation segment (belonging to Water Management) for the European market. The main objective is to analyze the current state of XY marketing communication in the given industry. Based on the key findings, communication strategy for the selected product range is then proposed. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing and marketing communication with an emphasis on the international environment of marketing communication. The practical part introduces the XY company and its marketing mix. This part also contains evaluation of qualitative research by means of in-depth interviewing. The project part is based on the basis of the research and consists of the plan of marketing communication, including the proposal of communication strategy, which is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53425
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account