dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pliešovská, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45677
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační strategie nově vznikajícího eko-penzionu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se hospitality, marketingu služeb, marketingového komunikačního mixu, tvorby komunikační strategie a environmentální zodpovědnosti v hospitality. Je zde také stanovena metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje popisu samotného konceptu penzionu, analýze konkurence a zaznamenává průběh výzkumného šetření - strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V projektové části je vypracován návrh komunikační strategie a komunikační kampaně při otevírání penzionu. Závěr práce obsahuje zhodnocení celé kampaně a její realizovatelnosti. |
|
dc.format |
88 s., přílohy 4 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hospitality
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
environmentální zodpovědnost
|
cs |
dc.subject |
hospitality
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
environmental responsibility
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie eko-penzionu |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Eco-guest House |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the creation of the communication strategy of the emerging eco-pension. The theoretical part defines terms related to hospitality, services marketing, marketing communication mix, creation of communication strategy and environmental re-sponsibility in hospitality. The methodology and research questions are also defined in this part. The practical part is devoted to the description of the pension itself, to the analysis of the competition and records the process of the research - structured interviews with open questions. The project part contains a proposal of communication strategy and communication campaign during the opening of the pension. The conclusion of the thesis contains evaluation of the whole campaign and its feasibility. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53419
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|