Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Luong, Hai Yen
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45668
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je vizuální prezentace značky Surya Warrior. Teoretická část se věnuje především výkladu pojmů související s tématem diplomové práce, tedy Branding a Corporate Design se zaměřením na logo a jeho aplikaci. Praktická část odpovídá na otázky týkající se vnímání značek cílovou skupinou. Poskytuje zároveň i náhled do současného stavu vizuální prezentace značky a její konkurence. Praktická část tvoří podklad pro část projektovou, kde jsou za spolupráce s klientem navrhovány změny, které podpoří vizuální prezentaci značky. Výstupem diplomové práce je také vypracovaný grafický manuál.
dc.format 98 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Logo cs
dc.subject Grafický manuál cs
dc.subject Corporate Design cs
dc.subject Branding cs
dc.subject Sémiotická analýza cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject Surya Warrior cs
dc.subject Logo en
dc.subject Brand guidelines en
dc.subject Corporate Design en
dc.subject Branding en
dc.subject Semiotic analysis en
dc.subject Interview en
dc.subject Surya Warrior en
dc.title Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků
dc.title.alternative Usage Guidelines of Surya Warrior Logo and its Visual Elements
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The topic of this diploma thesis is visual presentation of the brand Surya Warrior. The theoretical part deals with definitions of topic related terms, which are Branding and Cor-porate Design, while focusing on logos and their usage. The practical part gives us answers to questions how target group perceive the brand logo and also what is the current situation of the brands visual presentation as well as of its competition. The analysis in practical part provide data for the project part, where, in cooperation with the client, changes in visual presentation are being proposed. The diploma thesis includes creating graphic brand guide-lines.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53396
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
luong_2019_dp.zip 50.85Mb application/zip View/Open None
luong_2019_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
luong_2019_vp.doc 160Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account