Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Krajčová, Yvonne
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45666
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na navržení environmentální marketingové strategie pro nově vznikající kavárnu ve Zlíně. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu, společenské odpovědnosti firem či spotřebitelského chování. Praktická část práce analyzuje nynější kavárenský trh a pomocí smíšeného výzkumu zjišťuje preference v rámci kavárenského prostředí, kávy či ekologie u cílových skupin nově vznika-jící kavárny. Díky analýze tržního prostředí kaváren a smíšenému výzkumu je tak v projek-tové části navržen marketingový mix, komunikační plán kavárny a environmentální marke-tingová strategie v rámci CSR nově vznikající kavárny.
dc.format 120 s. (213 560 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject kavárna cs
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject situation analysis en
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject café en
dc.title Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
dc.title.alternative Environmental Marketing Strategy for Newly Forming Café in Zlin
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of the master thesis is to design environmental marketing strategy for newly for-ming café in Zlin. The theoretical part of the master thesis is focused on basic terms such as marketing services, marketing mix, corporate social responsibility or consumer buying be-haviour. The analytical part of the master thesis is analysing the café market in Zlin and thanks to mixed method research is also analysed consumer byuing behaviour in order to discover the right target audience. Third part of the master thesis is designing the marketing mix of the newly forming café in Zlín, as well as communication plan and environmental marketing strategy within café's CSR.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53394
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
krajčová_2019_dp.pdf 4.257Mb PDF View/Open None
krajčová_2019_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
krajčová_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account