Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Krajčová, Yvonne
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45666
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na navržení environmentální marketingové strategie pro nově vznikající kavárnu ve Zlíně. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu, společenské odpovědnosti firem či spotřebitelského chování. Praktická část práce analyzuje nynější kavárenský trh a pomocí smíšeného výzkumu zjišťuje preference v rámci kavárenského prostředí, kávy či ekologie u cílových skupin nově vznika-jící kavárny. Díky analýze tržního prostředí kaváren a smíšenému výzkumu je tak v projek-tové části navržen marketingový mix, komunikační plán kavárny a environmentální marke-tingová strategie v rámci CSR nově vznikající kavárny. |
|
dc.format |
120 s. (213 560 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
kavárna
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
café
|
en |
dc.title |
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
Environmental Marketing Strategy for Newly Forming Café in Zlin |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the master thesis is to design environmental marketing strategy for newly for-ming café in Zlin. The theoretical part of the master thesis is focused on basic terms such as marketing services, marketing mix, corporate social responsibility or consumer buying be-haviour. The analytical part of the master thesis is analysing the café market in Zlin and thanks to mixed method research is also analysed consumer byuing behaviour in order to discover the right target audience. Third part of the master thesis is designing the marketing mix of the newly forming café in Zlín, as well as communication plan and environmental marketing strategy within café's CSR. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53394
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account