Efektivní cílení na ženy generace Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní cílení na ženy generace Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kmínková, Petra
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45662
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá cílením na konkrétní segment, kterým jsou ženy generace Y. Popisuje ženskou problematiku ve společnosti spolu s genderovými stereotypy a sexismem v reklamách. Analyzuje ženské nákupní chování a působení reklamy na psychiku žen. Práce zahrnuje tři formy praktického výzkumu - hloubkový rozhovor s odbornicí na stereotypní obraz žen v médiích, Focus group diskuze a dotazníkové šetření pro kvantitativní ověření výsledků. Praktická i projektová část je přizpůsobena komunikaci automobilových značek. V jejich kampaních se totiž hojně vyskytuje sexismus. Na konci práce je vytvořen návrh ko-munikační strategie pro automobilku Volvo, který využívá způsoby efektivního cílení na ženy generace Y dle výsledků výzkumu.
dc.format 121 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject generace Y cs
dc.subject mileniálky cs
dc.subject gender cs
dc.subject genderové stereotypy cs
dc.subject sexismus v reklamě cs
dc.subject efektivní cílení cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject nákupní chování žen cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikace automobilek cs
dc.subject generation Y en
dc.subject female millennials en
dc.subject gender en
dc.subject gender stereotypes en
dc.subject sexism in advertising en
dc.subject effecting targeting en
dc.subject target group en
dc.subject female buying behavior en
dc.subject communication strategy en
dc.subject car brands communication en
dc.title Efektivní cílení na ženy generace Y
dc.title.alternative Effective Targeting of Women from Generation Y
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the targeting of a particular market segment, which are women of the Y generation. It analyzes the female buying behavior and the effect of advertising on the psyche of women. The thesis includes three forms of practical research - an in-depth interview with the expert on the stereotypical image of women in the media, Focus Group discussion and a questionnaire survey for quantitative verification of results. The practical and project part is adapted to the communication of car brands. Sexism often occurs in their campaigns. At the end of the thesis, there is a draft of Volvo's communications strategy. The proposed strategy was based on research findings that show an effective targeting of women from the generati-on Y.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53388
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kmínková_2019_dp.zip 95.38Mb application/zip View/Open None
kmínková_2019_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
kmínková_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account