Efektivní cílení na ženy generace Y
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kmínková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45662
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá cílením na konkrétní segment, kterým jsou ženy generace Y. Popisuje ženskou problematiku ve společnosti spolu s genderovými stereotypy a sexismem v reklamách. Analyzuje ženské nákupní chování a působení reklamy na psychiku žen. Práce zahrnuje tři formy praktického výzkumu - hloubkový rozhovor s odbornicí na stereotypní obraz žen v médiích, Focus group diskuze a dotazníkové šetření pro kvantitativní ověření výsledků. Praktická i projektová část je přizpůsobena komunikaci automobilových značek. V jejich kampaních se totiž hojně vyskytuje sexismus. Na konci práce je vytvořen návrh ko-munikační strategie pro automobilku Volvo, který využívá způsoby efektivního cílení na ženy generace Y dle výsledků výzkumu. |
|
dc.format |
121 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
mileniálky
|
cs |
dc.subject |
gender
|
cs |
dc.subject |
genderové stereotypy
|
cs |
dc.subject |
sexismus v reklamě
|
cs |
dc.subject |
efektivní cílení
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování žen
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikace automobilek
|
cs |
dc.subject |
generation Y
|
en |
dc.subject |
female millennials
|
en |
dc.subject |
gender
|
en |
dc.subject |
gender stereotypes
|
en |
dc.subject |
sexism in advertising
|
en |
dc.subject |
effecting targeting
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
female buying behavior
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
car brands communication
|
en |
dc.title |
Efektivní cílení na ženy generace Y |
|
dc.title.alternative |
Effective Targeting of Women from Generation Y |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the targeting of a particular market segment, which are women of the Y generation. It analyzes the female buying behavior and the effect of advertising on the psyche of women. The thesis includes three forms of practical research - an in-depth interview with the expert on the stereotypical image of women in the media, Focus Group discussion and a questionnaire survey for quantitative verification of results. The practical and project part is adapted to the communication of car brands. Sexism often occurs in their campaigns. At the end of the thesis, there is a draft of Volvo's communications strategy. The proposed strategy was based on research findings that show an effective targeting of women from the generati-on Y. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53388
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account