dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Janků, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45654
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá propagací vědeckého projektu. Teoretická část práce vysvětluje potřebnou terminologii a poukazuje na propagaci vědy v Česku a v zahraničí. Také popisuje výzkum a zvolenou metodologii práce. Analytická část je rozdělena na výzkum primárních a sekundárních dat. Výzkum sekundárních dat se zabývá bariérami v komunikaci vědy, analýzou marketingových komunikací NASA, vědou na sociálních médiích, PR a reklamou ve vědě. Primární výzkum je pojat jako interview. Na základě zjištěných informací jsou ukázany konkrétní návrhy, zvolené komunikační kanály, a také analýzy, jako je analýza rizik nebo SWOT analýza, které jsou popsány v projektové části. Tato kapitola je uzavřena dalšími doporučeními. Hlavní cíl této práce je navrhnout propagaci vědeckému projektu zajímavým způsobem. |
|
dc.format |
92 s. (117 407 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
věda
|
cs |
dc.subject |
biochemie
|
cs |
dc.subject |
vědecký projekt
|
cs |
dc.subject |
propagace vědy
|
cs |
dc.subject |
bariéry v komunikaci vědy
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum a analýza
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
science
|
en |
dc.subject |
biochemistry
|
en |
dc.subject |
scientific project
|
en |
dc.subject |
promotion of science
|
en |
dc.subject |
barriers in science communications
|
en |
dc.subject |
qualitative research and analysis
|
en |
dc.title |
Propagace vybrané vědecké disciplíny se zaměřením na biochemii |
|
dc.title.alternative |
Promotion of a Specific Scientific Discipline with Focus on Biochemistry |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with promotion of scientific project. The theoretical part introduces necessary terminology and reveals promotion of science in the Czech Republic and abroad. It concludes by describing the research and the methodology used. The analytical part is divided into primary and secondary data research. The secondary data research deals with barriers in science communications, an analysis of marketing communications by NASA, science on social media, PR or advertising in science. The primary data research is made as an interview. The project part reflects on the facts explained throughout the thesis. Based on previous findings it shows the proposed choice of media channels and offers different analysis, such as a risk analysis or SWOT analysis. It concludes with the final recommendations and summary. The main goal of this thesis is to create promotion of scientific project in an interesting way. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53380
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|