Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Henzlová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45652
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma "Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebo-oku" mapuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení či vnímání značky, ale také principy komunikace pomocí nových médií. Dále zkoumá odlišnosti v komunikaci značky Rondo na obecné rovině a na firemním facebookovém profilu. Cílem této práce je na základě výše zmíněných teoretických poznatků upravit komunikaci na Facebooku tak, aby korespon-dovala s komunikací Ronda jako celku. Konzistentně vedená komunikace by měla přispět k budování silné značky. |
|
dc.format |
99 s. (145 264 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vnímání značky
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
brand perception
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku |
|
dc.title.alternative |
Perception of Rondo Brand Focused on Facebook Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis on the topic of "Perception of Rondo brand focused on Facebook com-munication" maps theoretical knowledge of strategic management, brand perception and also principles of communication through the new media. Furthermore, it examines the differ-ences in communication between Rondo on the general level and on the corporate Facebook profile. The aim of this thesis is to modify, by using above mentioned theoretical knowledge, the communication on Facebook to correspond with the communication of Rondo as a whole. Consistent communication should contribute to building a strong brand. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53377
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account