Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Šlúchová, Zuzana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45641
dc.description.abstract Bakalářská práce "Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vy-braný komunikační nástroj", se zaměřuje na využití konkrétního marketingového komunikačního nástroje v neziskové organizaci směrem k veřejnosti. Neziskový sektor má svá specifika, využívá spíše tradiční nástroje marketingové komunikace, od výstřednějšího využití marketingu v oblasti profitové sféry. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části jsou uvedeny podstatné vlastnosti neziskových organizací a nástroje, jež využívá marketing neziskového sektoru. Práce v další části rozvádí především hlavní specifika užití marketingu v neziskovém sek-toru, zejména marketingový komunikační mix. Praktická část vycházející z části teoretické se zaměřuje konkrétně na marketingovou komunikaci NADĚJE Zlín, prostřednictvím vybraného komunikačního nástroje, časopisu Čtvrtletník NADĚJE Zlín.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nonprofit domain en
dc.subject nonprofit organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.title Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj
dc.title.alternative Marketing Communications of a Non-profit Organization Focusing on a Selected Communication Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated Marketing communication of nonprofit organization focused on opted mean of communi-cation is targeting on use of particular marketing communication tool in nonprofit organi-zation towards public. Nonprofit sector has its specifics, exploits rather traditional tool of marketing communication, from excessive use of marketing in profit domain. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on fundamental features of nonprofit organizations and tool, that nonprofit domain of marketing uses. This work also describes main specifics using marketing in nonprofit domain in detail, primarily marketing communication mix. The practical part that is based on the theoretical part is focused tangibly on marketing communications of NADĚJE Zlín, through the opted communication tool, quarterly publi-cation Čtvrtletník NADĚJE Zlín.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53364
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
šlúchová_2019_dp.pdf 3.252Mb PDF View/Open None
šlúchová_2019_op.pdf 940.3Kb PDF View/Open None
šlúchová_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account