Firemní interní komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45639
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma firemní interní komunikace si klade za cíl, v návaznosti na výzkum uskutečněný v roce 2018, vyzkoumat, jak by měla společnost přenastavit jeden z jejích klíčo-vých komunikačních kanálů. V první části je vypracován teoretický základ k tématu interní komunikace se zaměřením na cíle komunikace a jsou představeny hlavní kanály, které se v interní komunikaci využívají, včetně výhod, případně nevýhod těchto kanálů. V praktické části je představena vybraná společnost a popsány klíčové výsledky výzkumu interní komu-nikace z roku 2018. V této části práce je rovněž popsáno kvalitativní šetření, které se zabývá znovu nastavením celofiremního meetingu, jsou zde publikovány výsledky šetření, závěry a doporučení. |
|
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
manažerská komunikace
|
cs |
dc.subject |
design thinking
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
celofiremní meeting
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
management communication
|
en |
dc.subject |
design thinking
|
en |
dc.subject |
qualitative survey
|
en |
dc.subject |
all staff meeting
|
en |
dc.title |
Firemní interní komunikace |
|
dc.title.alternative |
Corporate Internal Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Based on a survey done in the company in 2018, this bachelor's thesis analyzes the redesign-ing need of one of the company's key communication channels. The theoretical part focuses on the internal communication and its communication channels, including advantages and disadvantages of those channels. The selected company is described in the practical part of the thesis as well as the key outcomes of the internal communication survey held in 2018. Furthermore, this part describes the qualitative survey which is investigating the need of the all staff meeting redesign. The conclusions and recommendations are also included in the practical part of this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53362
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account