Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Spáčilová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45638
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou jako jedním z nástrojů digitální marketingové komunikace. Konkrétně je práce zaměřena na nastavení PPC kampaně pro e-shop společnosti Šijeme srdcem s. r. o. V teoretické části práce je objasňován pojem digitální marketing obecně. Následně je tato část orientovaná na vysvětlení a popsání PPC systémů a dále představuje kroky nastavení PPC kampaní. Tato část zahrnuje také teoretické základy pro měření a vyhodnocování PPC reklamy. Praktická část práce obsahuje charakteristiku firmy. Dále je praktická část zaměřena na nastavení a vedení skutečné PPC kampaně v systémech Sklik a Google Ads. Závěr práce je věnován měření efektivnosti PPC kampaně, popisuje očekávané výsledky této komunikace. |
|
dc.format |
85 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
Sklik
|
cs |
dc.subject |
Google Ads
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
klíčová slova
|
cs |
dc.subject |
konverze
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
Pay Per Click
|
en |
dc.subject |
Sklik
|
en |
dc.subject |
Google Ads
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
keywords
|
en |
dc.subject |
conversion
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.title |
Nastavení PPC kampaně pro e-shop |
|
dc.title.alternative |
Setting up of PPC Campaign for E-shop |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is deal with PPC advertising as a part of digital marketing communication. The thesis is specially focused on setting of PPC campaign for the e-shop of the company Šijeme srdcem s. r. o. In the theoretical part of the bachelor thesis is firstly generally defined the term digital marketing. Secondly is this part concentrated on explanation and description of PPC systems and introduction of steps for setting of PPC campaign. This part also comprises theoretical bases for measurement and evaluating of PPC advertising. In the practical part there is characterized the company. This part is focused on setting and managing of real PPC campaigns in Sklik and Google Ads system. The end of the thesis is devoted to measurement of effectiveness of PPC campaign and describes expected results of this communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53361
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account