Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Poláčková, Ivana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45635
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním sociálních reklam proti používání mobilních telefonů Asociace českých pojišťoven a BESIP. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy. Práce dále sleduje vnímání sociální reklamy konkrétně proti používání mobilních telefonu za volantem za použití konkrétních reklamních apelů. Praktická část práce se zabývá kvalitativním výzkumem a jeho vyhodnocením. Zkoumá vnímání sociálních reklam Asociace českých pojišťoven a BESIP výzkumnou metodou focus group.
dc.format 60 s. (77 884 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject neziskový cs
dc.subject emoce cs
dc.subject apel cs
dc.subject sociální problém cs
dc.subject mobilní telefon cs
dc.subject Asociace českých pojišťoven cs
dc.subject BESIP cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject nonprofit en
dc.subject emotions en
dc.subject appeal en
dc.subject social problem en
dc.subject mobile phone en
dc.subject Association of Czech Insurance Companies en
dc.subject BESIP en
dc.title Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem
dc.title.alternative Social Advertising Aimed Against Using Mobile Phones While Driving
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis covers the perception of social advertisements against the use of mo-bile phones, filmed by the Association of Czech Insurance Companies and BESIP. The theoretical part deals with social advertising from the perspective of terminological defi-nition of terms related to the topic, and properties of social advertising that have been examined so far. The thesis also specifically deals with the perception of social adverti-sing against the use of mobile phones behind the wheel using specific advertising appeals. The practical part engages in qualitative research and its evaluation. It examines the per-ception of social advertisements made by the Association of Czech Insurance Companies and BESIP, using the focus group research method.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53358
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
poláčková_2019_dp.pdf 1.211Mb PDF View/Open None
poláčková_2019_op.doc 116.5Kb Unknown View/Open None
poláčková_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account