dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Plecová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45634
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační nástroje e-shopu Xantea.cz, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení, kterých může e-shop využít pro efektivní komunikaci. Teoretická část se zabývá metodou STP a komunikačním mixem, tedy jednotlivými komunikačními nástroji, měřením efektivity komunikace a specifikací metodiky výzkumu. Praktická část obsahuje představení sledované firmy, analýzu konkurence konkurenčního prostředí a analýzu efektivity marketingových nástrojů e-shopu. Dále se zabývá vyhodnocením kvalitativního výzkumu, jehož výsledkem bylo zjištění faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování. Závěr je sumarizací nastudovaných informací z teoretické části a jejich aplikace v části praktické. |
|
dc.format |
55 s. (87 401 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
efektivita marketingu
|
cs |
dc.subject |
měření efektivity marketingu
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
effectiveness of marketing
|
en |
dc.subject |
measurement of marketing effectiveness
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.title |
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence |
|
dc.title.alternative |
Comparison of the Effectiveness of the Various Communication Mix Tools of the Selected Company within the Competition |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to analyze the communication tools of the e-shop Xan-tea.cz, its effectiveness and subsequently to propose improvements that the e-shop can use for effective communication. The theoretical part deals with the STP method and the communication mix (individual communication tools), the measurement of communication efficiency and the methodology of the research. The practical part includes the introduction of the specified company, the analysis of competition and competitive environment and the analysis of the effectiveness of e-shop marketing tools. Furthermore, it deals with the eva-luation of qualitative research, which resulted in the determination of factors influencing the purchasing decision. The conclusion is a summary of the studied information from the theoretical part and their application in the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53357
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|