Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Plecová, Aneta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45634
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační nástroje e-shopu Xantea.cz, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení, kterých může e-shop využít pro efektivní komunikaci. Teoretická část se zabývá metodou STP a komunikačním mixem, tedy jednotlivými komunikačními nástroji, měřením efektivity komunikace a specifikací metodiky výzkumu. Praktická část obsahuje představení sledované firmy, analýzu konkurence konkurenčního prostředí a analýzu efektivity marketingových nástrojů e-shopu. Dále se zabývá vyhodnocením kvalitativního výzkumu, jehož výsledkem bylo zjištění faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování. Závěr je sumarizací nastudovaných informací z teoretické části a jejich aplikace v části praktické.
dc.format 55 s. (87 401 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject efektivita marketingu cs
dc.subject měření efektivity marketingu cs
dc.subject marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication tools en
dc.subject effectiveness of marketing en
dc.subject measurement of marketing effectiveness en
dc.subject marketing en
dc.subject online marketing en
dc.title Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
dc.title.alternative Comparison of the Effectiveness of the Various Communication Mix Tools of the Selected Company within the Competition
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyze the communication tools of the e-shop Xan-tea.cz, its effectiveness and subsequently to propose improvements that the e-shop can use for effective communication. The theoretical part deals with the STP method and the communication mix (individual communication tools), the measurement of communication efficiency and the methodology of the research. The practical part includes the introduction of the specified company, the analysis of competition and competitive environment and the analysis of the effectiveness of e-shop marketing tools. Furthermore, it deals with the eva-luation of qualitative research, which resulted in the determination of factors influencing the purchasing decision. The conclusion is a summary of the studied information from the theoretical part and their application in the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53357
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
plecová_2019_dp.pdf 4.847Mb PDF View/Open None
plecová_2019_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
plecová_2019_vp.docx 121.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account