Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Pavlů, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45633
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti, kte-rá se zabývá velkoobchodní činností spojenou s obaly a obalovou technikou. Měření spo-kojenosti zákazníků probíhalo pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teore-tickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá marketingovým výzkumem, trhy B2B a vymezením dané problematiky se zaměřením na zákazníka. Praktická část práce se zabývá představením vybrané společnosti, realizací, zpracováním a vyhodnocením dotazníkového šetření. V závěru práce jsou zpracovány doporučení pro zlepšení a zvýšení spokojenosti zákazní-ků. |
|
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
trhy B2B
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
metoda dotazování
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
B2B markets
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
inquiry method
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
The Customer Satisfaction Measurement of Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is measuring customer satisfaction with a chosen com-pany. The company is active in packaging wholesale. Questionnaire survey was used to measure customer satisfaction. The thesis is divided in a theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis deals with topics of marketing research, B2B markets and definition of the theme aimed at a customer. In the practical part there is introduction of the chosen company, questionnaire survey and its realization, processing and evaluati-on. At the end of the thesis there are stated recommendation aimed at improvement and possible ways how to achieve higher level of customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53356
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account