Humor v Reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor v Reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Májek, Adam
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:34Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:34Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45602
dc.description.abstract V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na humor v reklamě, přesněji se zaměřuji na kampaň, která obdržela EFFIE AWADS 2018. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formu-luji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru. Obsahem praktické části je analýza sekundárních zdro-jů hodnotící úspěšnost kampaně. Tato analýza je doplněna o dotazníkové šetření, jehož vý-sledky jsou konfrontovány se stanovenými výzkumnými otázkami.
dc.format 56
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject humor cs
dc.subject reklama cs
dc.subject emoce cs
dc.subject vtip cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject humor en
dc.subject advertising en
dc.subject emotion en
dc.subject wit en
dc.subject creativity en
dc.title Humor v Reklamě
dc.title.alternative Humor in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated In the presented bachelor thesis focuses on humor in advertising, more specifically I focus on the campaign that received the EFFIE AWADS 2018. The thesis is divided into theoreti-cal and practical part . In In the theoretical part I of the literature review, I present the definition of advertising and humor, the author the emergence of humor in advertising, I define the basic concepts related to the assigned topic, I present the theory, forms and components of humor. The content of the practical part is an analysis of secondary sources evaluating the success of the campaign. This analysis is complemented by a questionnaire survey, the results of which are compared with the established research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53316
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
májek_2019_dp.pdf 3.505Mb PDF View/Open None
májek_2019_op.pdf 1.652Mb PDF View/Open None
májek_2019_vp.doc 512.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account