Spokojenost účastníků s eventem a vnímání značky organizátora Orel jednota Hulín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Hánová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45599
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hodnocením eventu neziskové organizace a vnímáním značky této organizace. Teoretická část je věnována charakteristice neziskových organizací, jejich činnosti uskutečňované prostřednictvím public relations se zaměřením na eventy a také se zabývá problematikou corporate identity. Praktická část zkoumá spokojenost účastníků s jednotlivými atributy konkrétního eventu a dále v jakém světle je vnímána značka pořáda-jící neziskové organizace. Výzkum je prováděn metodou dotazníkového šetření a doplněn polostrukturovanými rozhovory. |
|
dc.format |
60 s. (86 652 znaků), 5 s.příl |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
motto
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
motto
|
en |
dc.title |
Spokojenost účastníků s eventem a vnímání značky organizátora Orel jednota Hulín |
|
dc.title.alternative |
Satisfaction of Participants with Event and the Perception of the Organizer´s Brand Orel jednota Hulín |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with an evaluation of non-profit organization event and also the perception of the organizer's brand. The theoretical part is devoted to the characteristic of non-profit organizations, their activity realized through public relations with focus on events and also deals with issues of corporate identity. The practical part probes participant satisfaction with particular attributes of the specific event and how is the brand of non-profit organizer perceived. The survey is conducted using a questionnaire survey and semi-structured interviews. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53311
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account