Komunikace průvodcovských služeb z pohledu webových stránek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace průvodcovských služeb z pohledu webových stránek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Eignerová, Ivana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45596
dc.description.abstract Teoretická část práce se zaměřuje na webový design a teorii o nalézání a opravu chyb v testování použitelnosti webových stránek. Dále je zmíněna marketingová komunika-ce a teorie o cestovním ruchu. V praktické části práce je popsáno testování jednotlivých webových stránky společ-ností, které provádějí po Praze v angličtině. Objevuje jejich silné a slabé stránky a nabízí doporučení. Jsou zde také zmíněny společnosti s nejlepší praxí na trhu. Testu se zúčastnily tři osoby a testovaly osm společností.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Test použitelnosti cs
dc.subject webový design cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Praha cs
dc.subject prohlídky Prahou cs
dc.subject průvodci cs
dc.subject silné a slabé stránky cs
dc.subject Web design en
dc.subject usability problems en
dc.subject strengths en
dc.subject weaknesses en
dc.subject sightseeing en
dc.subject travel en
dc.subject comparative en
dc.title Komunikace průvodcovských služeb z pohledu webových stránek
dc.title.alternative Comparatitive Analysis of Guiding Tours Web Pages
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the thesis is focused on web design and a theory about find-ing and fixing usability problems. Marketing communication and travel market i also men-tioned. The practical part tests web pages of the companies that do tour sightseeing in Pra-gue. It founds its strengths, weaknesses, and recommendations how to fix it. There are also mentioned the Best-Practice companies. There were three people doing tests on eight companies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53307
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
eignerová_2019_dp.pdf 2.484Mb PDF View/Open None
eignerová_2019_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
eignerová_2019_vp.doc 208Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account