dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Doucková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45593
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou interní komunikaci ve zvolené společnosti a přinést návrhy pro případná zlepšení komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, definován popis interní komunikace, její charakteristika a cíle, využívané formy a nástroje, dále fungující a nefungující vnitrofiremní komunikace. Praktická část práce popisuje a analyzuje jednotlivé formy a nástroje interní komunikace. Dále se pak zabývá zodpovězením otázek v kvalitativním výzkumu, který se zaměřuje na interní komunikaci zaměstnanců a vedení. Na základě získaných informací z výzkumu budou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení vnitrofiremní komunikace. |
|
dc.format |
51 s. (92 454 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
formy interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
implementation of internal communication
|
en |
dc.subject |
forms of internal communication
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Vnitrofiremní komunikace společnosti XY |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication in a Company XY |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to analyse the current internal communication in the selected company and bring suggestions for possible improvements in communication. The thesis is divided into two parts. The theoretical part defines the basic concepts, defines the description of internal communication, its characteristics and objectives, the forms and implementation, the functioning and nonfunctioning internal communication. The practical part describes and analyzes the various forms and implementation of internal communication. Also it deals with answering questions in qualitative research that focuses on internal communication between employees and management. Based on the information obtained from the qualitative research, suggestions and recommendations for improving the internal communication are created. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53304
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|