Marketingová komunikace Slováckého divadla
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Černý, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45591
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá marketingovou komunikací Slováckého divadla, a to zejména z pohledu stanovených výzkumných otázek. Po vymezení teoretického základu specifik marketingové komunikace kulturních institucí se zvláštním ohledem na problematiku divadel provede autor v praktické části výzkum prostřednictvím metody skupinových rozhovorů. Cílem práce je získat odpovědi na stanovené výzkumné otázky a připravit data pro případný další kvantitativní výzkum. Z provedeného šetření vyplývá, že intenzita marketingová komunikace Slováckého divadla je dostatečná a pozitivně vnímaná. |
|
dc.format |
54 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
divadlo
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
skupinové rozhovory
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
theater
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
qualitative research method
|
en |
dc.subject |
focus groups
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Slováckého divadla |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Slovácko Theater |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing communication of Slovácké divadlo, especially from the point of view of research questions. The first part of this thesis summarizes the theoretical foundations of specifics of marketing communication in the field of cultural institutions with special regard to the issue of theaters. In the second section of this thesis the author carries out the research through the method of focus groups. The aim of this work is to get answers to the research questions and to prepare data for further quantitative research. The survey results revealed that the marketing communicaton of Slovácké divadlo is sufficient and positively perceived. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53302
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account