Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškalová, Markéta
dc.contributor.author Bartóková, Iveta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45589
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vyzkoumat jaký vliv mají manažeři na firemní kulturu společnosti. Teoretická část poskytuje vysvětlení pojmu firemní kultura, změny firemní kultury a nástorje pro její změnu. Dále popisuje postavu manažera a jeho vlivu na firemní kulturu. Metodologická část definuje výzkumné otázky a metody výzkumu. V praktické části je představena zkoumaná společnost a shrnuty výsledky z výzkumu z roku 2018. Výzkum vlivu manažera na firemní kulturu je prováděn pomocí deníkové metody se zaměsntanci a pomocí strukturovaného rozhovoru s manažery společnosti. Na základě těchto zjistění jsou v závěru práce formulovány návrhy a doporučení pro analyzovanou společnost.
dc.format 64 s. (88 346 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject změna firemní kultury cs
dc.subject manažer cs
dc.subject vliv manažera na firemní kulturu cs
dc.subject manažerské role cs
dc.subject corporate culture en
dc.subject change of corporate culture en
dc.subject manager en
dc.subject manager's influence on the corporate culture en
dc.subject manager's roles en
dc.title Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
dc.title.alternative The Influence of the Manager's Personality on the Level of Corporate Culture in Reklama Kubíček Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to examine whether managers influence corporate culture, and if so how. The theoretical part provides an explanation of the concept of corporate culture, describes changes which occur and reveals the basis for the changes. It also describes the character of the manager and their influence on corporate culture. The methodological part defines research questions and methods. In the practical part there is presented the researched company and summarized the results of the research from 2018. Research of the manager's influence on the corporate culture is carried out by means of diary method with employees and by a structured interview with company managers. Based on these findings, proposals and recommendations for the analyzed company are formulated at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53300
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
bartóková_2019_dp.pdf 807.0Kb PDF View/Open None
bartóková_2019_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
bartóková_2019_vp.docx 123.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account