Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nemeškalová, Markéta
|
|
dc.contributor.author |
Bartóková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45589
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vyzkoumat jaký vliv mají manažeři na firemní kulturu společnosti. Teoretická část poskytuje vysvětlení pojmu firemní kultura, změny firemní kultury a nástorje pro její změnu. Dále popisuje postavu manažera a jeho vlivu na firemní kulturu. Metodologická část definuje výzkumné otázky a metody výzkumu. V praktické části je představena zkoumaná společnost a shrnuty výsledky z výzkumu z roku 2018. Výzkum vlivu manažera na firemní kulturu je prováděn pomocí deníkové metody se zaměsntanci a pomocí strukturovaného rozhovoru s manažery společnosti. Na základě těchto zjistění jsou v závěru práce formulovány návrhy a doporučení pro analyzovanou společnost. |
|
dc.format |
64 s. (88 346 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
změna firemní kultury
|
cs |
dc.subject |
manažer
|
cs |
dc.subject |
vliv manažera na firemní kulturu
|
cs |
dc.subject |
manažerské role
|
cs |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
change of corporate culture
|
en |
dc.subject |
manager
|
en |
dc.subject |
manager's influence on the corporate culture
|
en |
dc.subject |
manager's roles
|
en |
dc.title |
Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Influence of the Manager's Personality on the Level of Corporate Culture in Reklama Kubíček Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to examine whether managers influence corporate culture, and if so how. The theoretical part provides an explanation of the concept of corporate culture, describes changes which occur and reveals the basis for the changes. It also describes the character of the manager and their influence on corporate culture. The methodological part defines research questions and methods. In the practical part there is presented the researched company and summarized the results of the research from 2018. Research of the manager's influence on the corporate culture is carried out by means of diary method with employees and by a structured interview with company managers. Based on these findings, proposals and recommendations for the analyzed company are formulated at the end of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53300
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account