Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Zábranská, Hana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45579
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využíváním emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou, emocionálními apely v reklamě a marketingem pro neziskový sektor. Také popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje neziskovou organizaci World Wildlife Fund včetně její historie a aktivit. Na konci je provedeno vyhodnocení kvalitativního výzkumu, podle jehož výsledků je zodpovězena výzkumná otázka a následně navrhnuta doporučení.
dc.format 73 s. (113 013 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject emoce cs
dc.subject emocionální apel cs
dc.subject World Wildlife Fund cs
dc.subject WWF cs
dc.subject Social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject emotions en
dc.subject emotional appeal en
dc.subject World Wildlife Fund en
dc.subject WWF en
dc.title Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund
dc.title.alternative Use of Emotional Appeals in the World Wildlife Fund Campaigns
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the use of emotional appeals in World Wildlife Fund campaigns. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, social advertising, use of emotional appeals in advertising and marketing for the non-profit sector. It also describes the research method, presents research question and desired goal. The practical part introduces a non-profit organization World Wildlife Fund including its history and projects. The qualitative research is evaluated at the end. The research question and final suggestions are answered based on the results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53288
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
zábranská_2019_dp.pdf 3.113Mb PDF View/Open
zábranská_2019_dp.zip 174.6Mb application/zip View/Open None
zábranská_2019_op.doc 116.5Kb Unknown View/Open None
zábranská_2019_vp.docx 121.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account