Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Zábranská, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45579
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou, emocionálními apely v reklamě a marketingem pro neziskový sektor. Také popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje neziskovou organizaci World Wildlife Fund včetně její historie a aktivit. Na konci je provedeno vyhodnocení kvalitativního výzkumu, podle jehož výsledků je zodpovězena výzkumná otázka a následně navrhnuta doporučení. |
|
dc.format |
73 s. (113 013 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
emocionální apel
|
cs |
dc.subject |
World Wildlife Fund
|
cs |
dc.subject |
WWF
|
cs |
dc.subject |
Social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
emotional appeal
|
en |
dc.subject |
World Wildlife Fund
|
en |
dc.subject |
WWF
|
en |
dc.title |
Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund |
|
dc.title.alternative |
Use of Emotional Appeals in the World Wildlife Fund Campaigns |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the use of emotional appeals in World Wildlife Fund campaigns. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, social advertising, use of emotional appeals in advertising and marketing for the non-profit sector. It also describes the research method, presents research question and desired goal. The practical part introduces a non-profit organization World Wildlife Fund including its history and projects. The qualitative research is evaluated at the end. The research question and final suggestions are answered based on the results. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53288
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account